کد خبر : 2064132 | 02 شهریور 1403 ساعت 00:35 | 2.6K بازدید | 3 دیدگاه

شخصیت آلومینیوم من را به پرسپولیس رساند

پاکدل: هدف نساجی پیروزی با بازی هجومی است

حامد پاکدل می‌گوید حضور در اراک یادآور خاطرات خوش دوران فوتبال او است.

پاکدل: هدف نساجی پیروزی با بازی هجومی است

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در دیدار هفته دوم لیگ برتر برابر آلومینیوم به تساوی رسید تا اولین امتیاز خود در فصل جدید را کسب کند. حامد پاکدل پس از این بازی اظهار داشت: شاهد یک بازی هجومی و باکیفیت از سوی هر دو تیم بودیم. بازی دو قسمت داشت که قسمت بد آن نیمه اول بود که شامل تیم ما شد. نیمه دوم بازی باکیفیت و خوبی داشتیم که توانستیم یک بازی هجومی رو به جلو و تماشاگر پسند انجام بدهیم. مالک بازی بودیم و توانستم گل مساوی را هم بزنیم.

او ادامه داد: یقیناً این تیم هفته به هفته هماهنگ‌تر می‌شود و شخصيت تیمی‌اش و بهتر می‌شود، چون یک تیم پر هوادار دنبال بازی هجومی و نتیجه خوب است و ما هم امیدواریم بتوانیم در هفته‌های آینده نتایج خیلی خوب بگیریم و بتوانیم دل مردم مازندران را خوشحال کنیم.

پاکدل با اشاره به خاطراتی که در اراک دارد، گفت: وقتی وارد اراک می‌شوم، خاطرات طلایی و دوست‌داشتنی‌ام زنده می‌شود. همیشه حس و انرژی خوبی از تیم اراک و مردم اراک داشتم. گل صعود آلومینیوم به لیگ برتر را زدم و بهترین گلزن آلومینیوم در لیگ برتر بودم و از این تیم هم توانستم به تیم بزرگ پرسپولیس برسم.

وی در پایان عنوان کرد: این شخصیت آلومینیوم بود که توانست به من ارزش بدهد تا پله‌های ترقی را طی کنم و همیشه به خوبی و نیکی از تیم و هواداران آلومینیوم یاد می‌کنم و امیدوارم در ادامه لیگ موفق باشند.

دیدگاه‌ها