کد خبر : 2064128 | 02 شهریور 1403 ساعت 07:40 | 16.4K بازدید | 8 دیدگاه

مدیر فیورنتینا:

ممکن است بازیکن‌مان را به یوونتوس نفروشیم!

الساندرو فراری، مدیر فیورنتینا، در مصاحبه‌ای شرایط مذاکره با یوونتوس برای انتقال نیکو گونزالس را پیچیده دانست.

ممکن است بازیکن‌مان را به یوونتوس نفروشیم!

به گزارش "ورزش سه"، از ابتدای پنجره نقل و انتقالاتی اخبار زیادی در مورد علاقه یوونتوس به نیکو گونزالس منتشر شده است. با این حال مذاکرات باشگاه تورینی و فیورنتینا در این خصوص همچنان به سرانجام نرسیده است. مدیر فیورنتینا در مصاحبه‌اش در روز پنجشنبه به این موضوع اشاره کرد.

فراری در مصاحبه‌ای با اسکای گفت: «ما این فصل را با تغییرات زیادی شروع می‌کنیم، از مربی گرفته تا سیستم تاکتیکی، و همچنین برخی بازیکنانی که قبلاً آمده‌اند و دیگرانی که در راه هستند. ما می‌خواهیم عملکرد فصل گذشته خود را بهبود بخشیم.» با این حال، نیکو گونزالس در بازی‌های اخیر در لیست تیم حضور نداشته است، زیرا مذاکرات با یوونتوس برای انتقال او ادامه دارد. وضعیت بازیکن دقیقاً چگونه است؟

فراری پاسخ داد: «وضعیت این است که هشت روز تا پایان پنجره نقل و انتقالات باقی مانده است. در حال حاضر، شرایط مناسبی برای انجام انتقال نداریم، بنابراین خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد. ما پایه‌های اساسی برای انجام معامله را نداریم و ممکن است او در اینجا بماند.»

او ادامه داد: «ما بسیار خوشحال خواهیم شد که نیکو را نگه داریم، بنابراین نیازی به فروش او نداریم. خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد، اما ما بسیار بسیار آرام هستیم و منتظر هستیم تا ببینیم آیا شرایط مناسب برای انتقال به وجود می‌آید یا خیر.»

2071463

وقتی از فراری پرسیده شد که آیا قیمت درخواستی آنها شامل ۴۰ میلیون یورو به همراه پاداش‌ها است، او پاسخ داد: «نمی‌توانم بگویم.»

دیدگاه‌ها