کد خبر : 2064125 | 02 شهریور 1403 ساعت 07:00 | 78.9K بازدید | 56 دیدگاه

الدحیل با هنرمند اسپانیایی کم نمی‌آورد؛

رونمایی السد از مثلث مرگبار GAM برای آسیا

الدحیل و السد در هفته سوم لیگ قطر موفق شدند رقبای خودشان را از پیش بردارند و به سه امتیاز برسند.

رونمایی السد از مثلث مرگبار GAM برای آسیا

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سوم لیگ ستارگان قطر دو بازی بسیار مهم برگزار شد که در نخستین دیدار این هفته، الدحیل قطر به مصاف ام‌صلال رفت و شاگردان کریستف گالتیه موفق شدند با نتیجه یک بر صفر برابر این تیم به پیروزی برسند. به مانند دو دیدار گذشته الدحیل، لوئیز آلبرتو هافبک اسپانیایی سابق لاتزیو که فصل جدید را در الدحیل می‌گذراند، باز هم عملکرد درخشانی داشت و روی تک گل بازی که به اشتباه توسط مدافع ام‌صلال به ثمر رسید، اثرگذاری مستقیم داشت. 

سرخ‌پوشان قطری حالا با کسب پیروزی در سومین بازی متوالی از آغاز فصل صدرنشین بی‌چون و چرای لیگ هستند و با توجه به غیبت الدحیل در رقابت‌های آسیایی، انتظار می‌رود آنها با تمام توان و تلاش خود برای کسب عنوان قهرمانی در قطر و بازگشت به سطح اول مسابقات باشگاهی قاره کهن تلاش کنند.

 با این حال در دومین بازی مهم امروز، السد مدافع عنوان قهرمانی با ۵ گل العربی را در هم کوبید. تیم تحت هدایت فلیکس سانچز که حالا در خط حمله و مرکز زمین شکل و شمایل جدیدی پیدا کرده، به آمادگی و هماهنگی لازم برای رقابت با الدحیل رسیده است.

2071456

مثلث مرگبار رافائل موجیکا، اکرم عفیف و جیووانی پنج گل تیمشان را به ثمر رساندند و مهاجم اسپانیایی این تیم که محصول آکادمی بارسلوناست و تنها ۲۵ سال سن دارد، در این بازی هت‌تریک کرد. 

2071459

قطعاً فرمی که دو بازیکن خارجی جدید السد قطر در این بازی به نمایش گذاشتند، در ادامه فصل با جذابیت‌های بسیار زیادی همراه خواهد بود و همچنین در رقابت‌ لیگ نخبگان آسیا که قرار است هم با پرسپولیس و هم استقلال دیدار کنند، روی قدرت بالای آنها حساب ویژه‌ای باز خواهند کرد. 
آنها هم با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم جدول لیگ ستارگان قطر پشت سر الدحیل قرار می‌گیرند و به نظر می‌رسد رقابت قهرمانی بین این دو تیم مشهور قطری تا هفته‌های پایانی ادامه‌دار باشد.

دیدگاه‌ها