کد خبر : 2064122 | 02 شهریور 1403 ساعت 06:28 | 26.5K بازدید | 43 دیدگاه

بزرگترین غایب خیبر، سوپراستار سپاهان در بازی حذفی!

مهدی کیانی غایب بزرگ دیدار خیبر و سپاهان خواهد بود.

بزرگترین غایب خیبر، سوپراستار سپاهان در بازی حذفی!

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تقابل خیبر خرم‌آباد و سپاهان یک سوپراستار تمام عیار داشت، مهدی کیانی در آخرین دیدار این دو تیم توانست دو گل برای سپاهان مقابل تیم شهر خود به ثمر برساند و در آن بازی به چهره خاص مسابقه تبدیل شود.

سپاهان و خیبر در 8 مهر 1398 در جام حذفی فوتبال ایران به مصاف هم رفتند و در یک دیدار جذاب در نهایت طلایی‌پوشان با نتیجه 3-0 حریف خود را شکست دادند که در این مسابقه کیانی 2 گل برای سپاهان به ثمر رساند و نقش اصلی پیروزی اصفهانی‌ها بود.

او بعد از گلزنی مقابل خیبر خرم آباد خوشحالی گل انجام نداد تا تعصب و اراده خود را به این تیم نشان دهد، کیانی بعد از مدت‌ها همراه با خیبر خرم‌آباد در لیگ برتر حضور پیدا کرد و شانس حضور مقابل سپاهان را داشت، اما به دلیل حواشی که در اردوی این تیم اتفاق افتاد او در حال حاضر از تیم کنار گذاشته شد و فرصت بازی پیدا نخواهد کرد، رضا مهاجری سرمربی خیبر این موضوع را تایید کرد.

مهدی کیانی در بازی سال 98 به شدت توسط هوادارن خیبر تشویق شد و حتی بعد از پایان بازی هم ارتباط جالبی بین آنها شکل گرفت، حضور او در این مسابقه می‌توانست به جذابیت‌های مسابقه اضافه کند.

2071452

دیدار خیبر و سپاهان امروز در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها