کد خبر : 2064120 | 02 شهریور 1403 ساعت 06:10 | 40.8K بازدید | 78 دیدگاه

پرواز جانشین دانیال در جهنم یادگار (عکس)

ایوب العلمود درست در دقایقی که هواداران پرسپولیس در آستانه تجربه اولین شکست فصل بودند، به دادشان رسید.

پرواز جانشین دانیال در جهنم یادگار (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام شب بسیار سختی را پشت سر گذاشت و در طول مسابقه این شاگردان دراگان اسکوچیچ بودند که بر بازی تسلط داشتند و قهرمان بلامنازع فوتبال ایران طی سال‌های اخیر را به شدت تحت فشار گذاشتند و از چپ و راست روی دروازه گندوز خطر ایجاد کردند.

پس از اینکه تراکتور موفق شد روی یک ضربه ایستگاهی گل اول را با ضربه سر شجاع خلیل‌زاده به ثمر برساند، شرایط بازی به سود قرمزپوشان در فضای پرشور استادیوم یادگار جریان پیدا کرد و در این بین اخراج سروش رفیعی کار را برای بازگشت پرسپولیس بسیار دشوار کرد و شاید خوش‌بین‌ترین هواداران پرسپولیس هم امیدی به کسب امتیاز از تبریز نداشتند.

با این حال در دقیقه 89 ارسال کرنر سعید صادقی با ضربه سر ایوب العملود همراه شد که در موقعیت بسیار خوبی جایگیری کرده بود و پس از اینکه توپ از چند بازیکن که به طور همزمان به هوا پریده بودند عبور کرد، بدون اینکه از جای خود تکان بخورد با یک ضربه سر شیرجه‌ای سنگر بیرانوند را فرو ریخت.

2071446

ایوب که با مسئولیت سنگین جانشینی دانیال به ایران آمده است، حالا با این گل در مقابل تراکتور که بازیکنان پرسپولیسی زیادی در ترکیب داشت، بر محبوبیت خود میان هواداران تیم جدیدش افزود و امیدواری زیادی نسبت به آینده درباره خودش ایجاد کرد.

دیدگاه‌ها