کد خبر : 2064117 | 02 شهریور 1403 ساعت 00:07 | 39.2K بازدید | 47 دیدگاه

داور ویدیویی از تبریز می‌رود

دستگاه وی‌ای‌آر ورزشگاه یادگار امام را ترک خواهد کرد.

داور ویدیویی از تبریز می‌رود

به گزارش “ورزش سه”، سعید مظفری‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا وی‌ای‌آر در تبریز خواهد ماند؟ گفت: با توجه به اینکه همه دستگاه‌های VAR به ایران نیامده است، این دستگاه را جابجا نخواهند کرد، اما جا دارد از فدراسیون فوتبال تشکر کنم که بعد از مدت‌ها توانست این شرایط را فراهم کند و استارت VAR را بزند. امیدوارم شرایط فراهم شود تا در همه بازی‌ها استفاده کنند؛ این برای همه تیم‌ها خوب است و فشار زیادی را از روی داوران ما برمی‌دارد.

او درباره قضاوت وحید کاظمی اظهار داشت: داور مسابقه و کمک‌هایشان بسیار قضاوت خوبی داشتند. بودن VAR  این حسن را دارد که ضریب خطا را به شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش خواهد داد.

مدیرعامل تراکتور در مورد پوشیدن پیراهن تراکتور و حضور روی سکوها توضیح داد: واقعا متفاوت بود. من امروز دوست داشتم حس هواداران را از نزدیک لمس کنم. کنار هواداران نشستم و حس خوشایندی داشتم. دوست داشتم این حس را با برد تمام کنیم که نشد، اما بازی خوب بچه‌های ما همه را سر شوق آورده بود. هواداران خوب ما که همیشه پشتوانه ما هستند، امروز حمایت کاملی داشتند و حتی با اینکه برد با مساوی عوض شد، تا پایان ما را تشویق کردند. مطمئنم بازیکنان هم جواب محبت هواداران را خواهند داد.

دیدگاه‌ها