کد خبر : 2064113 | 02 شهریور 1403 ساعت 00:04 | 56.8K بازدید | 25 دیدگاه

انتظار ورزشگاه پرتری را داشتم

گل‌محمدی: این نتیجه شایسته کیفیت بازی ما نبود

یحیی گل‌محمدی می‌گوید که فولاد هنوز با آن چیزی که او می‌خواهد، فاصله دارد.

گل‌محمدی: این نتیجه شایسته کیفیت بازی ما نبود

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با مس رفسنجان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، گفت: نتیجه‌ای که به دست آمد، نتیجه‌ای نبود که با نوع بازی‌مان شایسته‌اش باشیم. به نظرم در ۲۰ تا ۳۰ دقیقه اول بازی، نتوانستیم بازی خوبی ارائه دهیم و تیم حریف بهتر بود. اما رفته‌رفته تیم ما بهتر شد و در نیمه دوم، بازیکنان می‌توانستند از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنند و شرایط بهتری را برای بردن این بازی ایجاد کنند.

ویدئو: 350939

او ادامه داد: از تلاش بازیکنان واقعاً ممنونم؛ روزهای سختی را گذراندند، دوران بدنسازی را پشت سر گذاشتند و با توجه به تغییراتی که تیم داشت، هماهنگی تیم کار راحتی نیست. هنوز به آن سطحی که خودمان و هواداران انتظار داریم، قطعاً نرسیده‌ایم.

سرمربی فولاد اضافه کرد: کار زیاد و سختی پیش رو داریم و باید کنار هم از این روزهای سخت عبور کنیم تا تیم خوبی را بسازیم که شایسته هواداران زیادی باشد که به ورزشگاه می‌آیند. امیدوارم با انجام بازی خوب از سوی تیم ما، این روزهای خوب اتفاق بیفتد.

گل‌محمدی در پایان گفت: امروز هم واقعیت این است که خودم انتظار داشتم شاهد استقبال بهتری باشیم. بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا دل این هواداران را شاد کنند و نیاز به حمایت و دلگرمی بیشتری از سوی هوادارانمان داریم. امیدوارم در بازی‌های آینده هم شاهد استادیوم پرتری باشیم و هم اینکه بتوانیم در زمین خودمان برنده بازی باشیم.

دیدگاه‌ها