کد خبر : 2064109 | 01 شهریور 1403 ساعت 23:57 | 130.3K بازدید | 210 دیدگاه

سقف بودجه را بالا ببرید

تراکتور هم به ائتلاف علیه پرسپولیس پیوست!

مدیرعامل تراکتور درخواست افزایش سقف بودجه را داد.

تراکتور هم به ائتلاف علیه پرسپولیس پیوست!

به گزارش “ورزش سه”، سعید مظفری‌زاده در مورد درخواست برای افزایش سقف بودجه گفت: ما به نظر همه عزیزان احترام می‌گذاریم اما به هر حال چهار تیمی که در آسیا هستند، حریفان سختی دارند و اگر بخواهند پا به پای تیم‌ها رقابت کنند نیاز دارند که تیم‌های خوب و قدرتمندی را روانه مسابقات کنند و این مستلزم این است که بتوانند بازیکنانی را با رقم‌های بالاتر جذب کنند.

او همچنین با انتقاد از یک قانون سازمان لیگ عنوان کرد: در خصوص بازی‌های داخلی هم فدراسیون یک قانونی گذاشته که دو تا از ۹ بازیکن ذخیره را به بازیکن زیر ۲۱ سال اختصاص داده که همه تیم‌ها نسبت به این موضوع ابراز نارضایتی می‌کنند. با این شرایط بازیکنان زیادی بیرون می‌مانند. می‌توانستند دو سهمیه اضافه کنند و بگویند دو تا از آنها بازیکن زیر ۲۱ سال باشد.

وی افزود: امیدوارم که فدراسیون در این مسئله تجدید نظر کند، چون خواسته همه باشگاه‌ها است و واقعا به این شرایط بازیکنان شایسته‌ای فرصت بازی را از دست خواهند داد. واقعا برای مربی قابل پیش‌بینی نیست کدام بازیکن آسیب خواهد دید و کدام نقطه نیاز به تقویت دارد و مجبور است دو مهره اصلی خود را بیرون بگذارد.

این در حالی است که پیش از این باشگاه تراکتور درخواستی برای افزایش سقف بودجه نداشت اما حالا مشخص شده این باشگاه نیز به جمع استقلال و سپاهان پیوسته است.

دیدگاه‌ها