کد خبر : 2064108 | 01 شهریور 1403 ساعت 23:56 | 16.8K بازدید | 38 دیدگاه

فولاد از ما بهتر بود

نویدکیا: گرمای هوای اهواز فراتر تصورمان بود

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید که فولاد نسبت به آنها، بازی بهتری را ارائه کرده است.

نویدکیا: گرمای هوای اهواز فراتر تصورمان بود

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فولاد و مس رفسنجان در هفته دوم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید. هر دو تیم و بخصوص مسی‌ها تحت تأثیر گرمای هوا قرار گرفته بودند و به همین دلیل شاهد بازی خوبی از سوی دو تیم نبودیم.

ویدئو: 350938

محرم نویدکیا در نشست خبری پس از بازی گفت: اگر بخواهم در مورد بازی خیلی واقع‌بینانه صحبت کنم، فکر می‌کنم تا دقیقه ۳۰ ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم؛ خیلی قابل قبول بود و سعی کردیم در مرکز زمین توپ‌های زیادی از تیم فولاد بگیریم. چند موقعیت خیلی خوب هم تا دقیقه ۳۰ ایجاد کردیم که متأسفانه نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. بعد از آن فکر می‌کنم فولاد توانست بهتر و مسلط‌تر بازی کند.

در نیمه دوم هم فکر می‌کنم که از لحاظ بازی‌سازی از عقب زمین، فولاد خیلی بهتر از ما بازی کرد و سعی کرد توپ‌های زیادی از ما بگیرد و چرخش توپ خوبی داشته باشد. گرمای هوا هم خیلی بچه‌های ما را اذیت کرد، فراتر از آنچه که حتی خودم تصورش را می‌کردم.

خیلی از بازیکنان من که همیشه جزء بازیکنانی بودند که میزان دوندگی خیلی بالایی داشتند، امروز شاید آن کیفیتی که از آن‌ها انتظار داشتم را از خود نشان ندادند و قطعاً هم می‌دانم به خاطر هوای بسیار گرم شهر اهواز بود. ولی در کل، برای ما و در این هوا و در این شرایط سخت، یک امتیاز هم خوب بود. اما باز هم باید بگویم که فولاد بازی خیلی بهتری نسبت به ما انجام داد و امیدوارم که موفق باشند.

دیدگاه‌ها