کد خبر : 2064107 | 01 شهریور 1403 ساعت 23:55 | 18.6K بازدید | 35 دیدگاه

توضیحات مدیرعامل تراکتور در مورد مهاجم جدید

سعید مظفری‌زاده می‌گوید تراکتور تا آستانه خرید یک مهاجم پیش رفت.

توضیحات مدیرعامل تراکتور در مورد مهاجم جدید

به گزارش “ورزش سه”، سرپرست مدیرعاملی تراکتور در مورد دیدار با پرسپولیس گفت: بچه‌ها بازی خیلی خوبی ارائه دادند و موقعیت‌های زیادی خلق کردند و به حریف هم موقعیت‌ ندادند اما روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و متاسفانه پیروزی را از دست دادیم.

وی افزود: شروع فصل است و امیدوارم این بازی‌های خوب بچه‌ها استمرار داشته باشد و از بازی‌های این چنینی هم درس بگیریم تا دیگر امتیاز از دست ندهیم و بتوانیم و مسیرمان را با قدرت ادامه بدهیم.

او درباره درخواست هواداران تراکتو برای خرید یک مهاجم دیگر عنوان کرد: ما قرار است یک مهاجم دیگر بگیریم. مهاجم‌های زیادی هم دیدیم و حتی فکر می‌کردیم مهاجمی که با او صحبت کرده‌ایم، به نتیجه می‌رسد و در این بازی هم از او استفاده می‌کنیم. همه کارها را کردیم و حتی بلیت هواپیما هم تهیه شده بود اما متاسفانه در آخرین لحظه از آمدن انصراف دادند.

مظفری زاده در پاسخ به این سوال که آیا آنها مهاجم دیگری را در نظر دارند، گفت: بله اما متاسفانه چند روز را از دست دادیم. مذاکرات‌مان با محمد داباموسی قطعیت یافته بود و در آستانه عقد قرارداد بودیم که در آخرین لحظه انصراف داد. بلافاصله نفرات دیگری را تحت بررسی قرار دادیم و با آنها صحبت کردیم. نمی‌خواهیم بازیکنی را بگیریم که نتواند کمک کند. بازیکنی را می‌خواهیم که بتواند موثر باشد و سعی می‌کنیم با دقت انتخاب‌مان را انجام بدهیم.

دیدگاه‌ها