کد خبر : 2064104 | 01 شهریور 1403 ساعت 23:53 | 19.7K بازدید | 81 دیدگاه

این النصر زور بردن ندارد

ادامه ناکامی حریف استقلال و پرسپولیس با رونالدو

فصل جدید رقابت‌‎های لیگ حرفه‌ای عربستان، با ناکامی النصر آغاز شد.

ادامه ناکامی حریف استقلال و پرسپولیس با رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، بحران‌های النصر ادامه دارد و این تیم پس از شکست سنگین در فینال سوپرجام برابر الهلال، در هفته نخست از فصل جدید نیز برابر الرائد با تساوی یک – یک متوقف شد.

در این مسابقه، الرائد در دقیقه 17 به گل رسید که به دلیل آفساید رد شد. در دقیقه 19 سلطان الغنام در گوشه محوطه جریمه صاحب فرصت شد که شوت محکم او را گلر الرائد برگشت داد.

النصر در دقیقه 34 به گل نخست دست یافت. حرکت مانه از سمت چپ و ارسال تماشایی او به روی دروازه، با ضربه سر دیدنی کریستیانو رونالدو وارد دروازه شد تا زردپوشان شهر ریاض از حریف پیش بیفتند.

2071425

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی اشتباه مدافعین النصر، تیم میهمان صاحب فرصت شد که پس از دفع شوت مهاجم الرائد توسط بنتو، توپ به محمد فوزیر رسید و او توسط آیمریک لاپورت سرنگون شد.

داور ابتدا یک خطای پنالتی به سود الرائد اعلام و لاپورت را اخراج کرد اما پس از بازبینی صحنه توسط VAR، رنگ کارت را به زرد تغییر داد. خود محمد فوزیر پشت این توپ ایستاد و علی‌رغم حدس درست بنتو، اما ضربه بازیکن الرائد به گل تساوی این تیم تبدیل شد.

2071424

النصر می‌توانست به گل دوم دست یابد. ارسال کرنر بروزوویچ با ضربه سر لاجامی پیش‌تاخته همراه شد که گلر الرائد با واکنشی دیدنی، توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه 66، یک ارسال به روی دروازه با ضربه قیچی برگردان لاجامی همراه شد که توپ به بیرون رفت.

رونالدو در دقیقه 76 گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند. پاس بروزوویچ در محوطه جریمه به فوق ستاره رسید و او با یک ضربه نوک پا، توپ را به گل تبدیل کرد اما پس از بازبینی صحنه، این گل به دلیل حضور رونالدو در آفساید رد شد.

ویدئو: 350935

النصر یک فرصت خوب دیگر در دقیقه 88 داشت که شوت لاپورت پیش‌تاخته را مشاری سنیور، گلر الرائد با واکنشی تماشایی راهی کرنر کرد. در دقیقه 100 یک موقعیت دیگر نیز برای میزبان به دست آمد که ضربه سر تالیسکا را دروازه‌بان میهمان دفع کرد.

در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید تا النصر درست به مانند فصل قبل، نتواند در هفته اول به پیروزی دست یابد.

دیدگاه‌ها