کد خبر : 2064101 | 01 شهریور 1403 ساعت 23:41 | 12.4K بازدید | 12 دیدگاه

نقل و انتقالات آلومینیوم تمام نشده

حسینی: کاش بچه‌های ما از این نتیجه درس بگیرند

سرمربی تیم آلومینیوم اراک معتقد است انرژی بازیکنانش در نیمه دوم به اندازه ۴۵ دقیقه نخست نبود.

حسینی: کاش بچه‌های ما از این نتیجه درس بگیرند

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک پس از تساوی ۱-۱ مقابل نساجی در نشست خبری بعد از بازی حاضر شد و در ابتدا درباره کسب دومین امتیاز این فصل اظهار داشت: نیمه اول را خیلی خوب بودیم و شاهد یک فوتبال زیبا، تاکتیکی و پرموقعیت از بازیکنانم بودیم که مزدش را هم گرفتند. نیمه دوم یک مقدار انرژیمان پایین آمد اما در موقعیت‌ها و حالت‌های ضدحمله‌هایی که می‌شد گل دوم را بزنیم و کار را تمام کنیم، متاسفانه نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم و خوب تمام نشد.

وی افزود: نتیجه یک بر صفر نتیجه‌ای شکننده است. نساجی هم با آوردن بازیکنان باتجربه و استفاده از کرنر خوب توانست موقعیت ایجاد کند و در لحظات پایانی، بازی را به تساوی بکشانند. فکر می‌کنم چوب بی تجربگی بازیکنانمان را خوردیم. کلید این بازی این بود وقتی یک بر صفر جلو بودیم و تیم حریف بی‌مهابا حمله می‌کرد، در برگشت‌ها فرصت‌های خوبی به دست آوردیم که بتوانیم ضد حمله بزنیم اما استفاده نکردیم و تنبیه شدیم.

ویدئو: 350925

حسینی خاطرنشان کرد: چیزی که مشخص بود و زحمت‌های بازیکنان تیم بود که خیلی پرتلاش ظاهر شدند و امیدوارم در آینده از این بازی‌ها درس بگیرند و سعی کنیم فوتبالی که نیمه اول بازی کردند را ادامه دهند.

سرمربی آلومینیوم در توضیح اعتراضش به داوری این دیدار گفت: من؟ من هیچ اعتراضی به داوری نداشتم و صحبت من با بازیکنانم بود. VAR بود و می‌خواهید ما جریمه شویم؟ راجع به داوری هم صحبتی نمی‌کنم و آن اعتراض شدیدی که می‌گویید این‌چنین نبود.

همچنین سرمربی آلومینیوم اراک درباره برنامه‌های نقل و انتقالاتی تیمش گفت: تمام نشده. شما ایجنت هستید؟ سوالات مسخره‌ای می‌کنید. (خطاب به خبرنگار)

مجتبی حسینی درباره وضعیت بدنی تیمش توضیح داد: ما در نیمه اول فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم و پر انرژی بود. اول فصل است و در شروع فصل، تیم‌ها مقداری نوسان پیدا می‌کنند. آن انرژی‌ای که نیمه اول از نظر ذهنی و جسمی داشتیم، نبود. تیم حریف هم تیم بدی نبود و بازیکنان باتجربه‌ای داشت که بازی برایشان حیثیتی بود. نقطه کلیدی کار این بود که ما بایستی در برگشت هایی که توپ را بازیکنان حریف لو دادند، کار را تمام می‌کردیم. نتیجه ۱-۰، نتیجه‌ای است که هر لحظه امکان دارد برگردد. ما پارسال هم که این تیم را یک بر صفر بردیم، در دقیقه ۸۹ نزدیک بود روی ضربه ایستگاهی گل بخوریم و متاسفانه این اتفاق افتاد. کاش بچه‌های ما درس گرفته باشند.

دیدگاه‌ها