کد خبر : 2064100 | 01 شهریور 1403 ساعت 23:44 | 52.2K بازدید | 95 دیدگاه

بازگشت من به سود تیم نیست

کورتوا تأیید کرد: تا تدسکو باشد به تیم ملی برنمی‌گردم!

تیبو کورتوا اعلام کرد که تا زمانی که دومنیکو تدسکو هدایت تیم ملی بلژیک را بر عهده دارد، به این تیم باز نخواهد گشت.

کورتوا تأیید کرد: تا تدسکو باشد به تیم ملی برنمی‌گردم!

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا در حالی از فهرست تیم ملی بلژیک برای یورو ۲۰۲۴ کنار گذاشته شد که بسیاری از این تصمیم شوکه شدند، به ویژه با توجه به اینکه او چند هفته قبل از مصدومیت شدید زانو بازگشته بود. با این حال، این تصمیم برای کسانی که با وضعیت بین دروازه‌بان رئال مادرید و دومنیکو تدسکو؛ سرمربی تیم ملی بلژیک، آشنا بودند، تعجب‌آور نبود.

رابطه کورتوا و تدسکو در چند سال گذشته خراب شده است و کورتوا اخیراً در بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی تأیید کرده است که تا زمانی که تغییر مربی صورت نگیرد، به تیم ملی بلژیک بازنخواهد گشت. این بدان معناست که کورتوا در آینده نزدیک تنها بر روی رئال مادرید تمرکز خواهد کرد. این خبر خوبی برای کارلو آنچلوتی است که کورتوا را به عنوان شماره یک بی‌چون و چرای خود برای این فصل و فصل‌های بعد می‌بیند.

در بیانیه کورتوا آمده است: «متأسفانه در پی اتفاقاتی که با سرمربی تیم ملی رخ داد و پس از تفکر فراوان تصمیم گرفتم به تیم ملی بلژیک تحت مربی‌گری او برنگردم. در این زمینه من مسئولیت تصمیم خودم را می‌پذیرم. عدم اعتماد من به او کمکی به حفظ فضای صمیمیت لازم در تیم نمی‌کند. فدراسیونی که چندین بار با آن مذاکره کرده‌ام، موضع من و دلایلی را که من را به این تصمیم دردناک اما منسجم سوق داد، می‌پذیرد. من متاسفم که احتمالاً برخی از هواداران را ناامید کردم، اما متقاعد شده‌ام که این بهترین تصمیم برای بلژیک است، زیرا بحث را می‌بندد و به تیم اجازه می‌دهد تا روی دنبال کردن اهدافش تمرکز کند.»

2071419

دیدگاه‌ها