کد خبر : 2064096 | 01 شهریور 1403 ساعت 23:38 | 12.9K بازدید | 15 دیدگاه

فولاد می‌خواهد یک مدعی جدید باشد؛

اتفاق مهم هفته: یحیی به نیمکت‌های لیگ بازگشت

بازگشت یحیی گل‌محمدی به نیمکت‌های فوتبال ایران خبر خوبی برای لیگ برتر خواهد بود.

اتفاق مهم هفته: یحیی به نیمکت‌های لیگ بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق پرسپولیس و کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران با رفع موانع امروز تیمش را از روی نیمکت مقابل مس رفسنجان هدایت کرد اما درست مثل آخرین مسابقه خود در لیگ برتر در فصل گذشته در آخرین بازی نیم‌فصل مقابل مس، تیمش نتیجه‌ای جز مساوی مقابل نارنجی‌پوشان به دست نیاورد.

البته فولاد یک تیم تهاجمی با میل پیروزی در این مسابقه بود که در نهایت موفق نشد از بخت‌هایش استفاده کند. گل‌محمدی در شرایطی به فولاد بازگشته که حمید مطهری یار غار ‌و محمد عسگری دستیار همیشگی‌اش او را همراهی می‌کنند.

او همچنین به طور غیر معمول اردوی تیمش را در دبی برگزار کرد تا بازیکنان در فشار بیشتری آماده رقابت‌های لیگ بشوند. گل‌محمدی که هنوز مشخص نیست در نشست مطبوعاتی شرکت می‌کند یا نه قصد دارد فولاد را در قرارداد بلندمدتی که دارد به قطب جدید فوتبال ایران و صدرنشین‌های فعلی لیگ بدل کند و شاید همین امسال هم یقه تیم‌های زیادی را بگیرد، چیزی که نیازمند صبر و حوصله خود یحیی و مدیران و هواداران فولاد است.

البته گل‌محمدی به واسطه سابقه بسیار خوبش در فوتبال ایران حمایت سکوهای فولاد را پشت سر خود دارد. او در یک دوره طلایی کاپیتان فولاد بوده و احیای خودش را مدیون این باشگاه خوزستانی است و حالا برگشته تا دینش را نسبت به سرخ‌پوشان اهوازی ادا کند؛ اگرچه دور از پرسپولیسی که همواره دلش برای آن تپیده اما در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر باید عادت کنیم که یحیی را روی نیمکت فولاد و حتی مقابل پرسپولیس هم ببینیم.

2071418

او هر هفته به خصوص در تقابل با تیم‌های مدعی، بخشی از جذابیت فوتبال ایران خواهد بود که امسال با تورم مدعی و ستاره دنبال می‌شود.

دیدگاه‌ها