کد خبر : 2064094 | 01 شهریور 1403 ساعت 23:34 | 127K بازدید | 33 دیدگاه

شروع ضعیف دخیا: ۳ گل در اولین بازی! (عکس)

داوید دخیا در اولین بازی‌اش در لباس فیورنتینا، عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشته است.

شروع ضعیف دخیا: ۳ گل در اولین بازی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیا پس از ۴۴۶ روز اولین بازی خود را امشب در بازی فیورنتینا مقابل تیم مجارستانی پوشکاش آکادمی در لیگ کنفرانس اروپا تجربه کرد.

این دروازه‌بان ۳۳ ساله که در تابستان ۲۰۲۳ پس از ۱۲ سال حضور در منچستریونایتد، این تیم را ترک کرد، اخیراً قرارداد یک ساله‌ای با فیورنتینا امضا کرده است که گزینه تمدید برای یک سال دیگر را نیز دارد.

دخیا که بیش از یک سال از میادین دور بود، در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان بازیکن فیورنتینا توضیح داد که چرا به این تیم پیوسته است. او گفت: «پیشنهادات زیادی دریافت کردم اما می‌خواستم در ایتالیا بازی کنم. مذاکرات ساده بود، فیورنتینا بهترین گزینه بود. بسیاری از هواداران می‌خواستند من به میادین بازگردم که این نشانه خوبی است.»

دخیا در بازی فیورنتینا در هفته اول سری A مقابل پارما روی نیمکت بود. اما پنج روز بعد، امشب، او در بازی رفت پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا مقابل پوشکاش آکادمی به میدان رفت.

در این بازی زولت ناگی در دقیقه ۸ از روی نقطه پنالتی گل اول پوشکاش را به ثمر رساند و تنها سه دقیقه بعد، دخیا نتوانست ضربه قدرتمند میکائل سویسالو را دفع کند. او در این دقایق به شدت تحت فشار بود و به نظر می‌رسید که در بهترین فرم خودش نیست.

2071411

هواداران در فضای مجازی شروع ضعیف دخیا واکنش نشان دادند. هواداری نوشته: «او دروازه‌بانی یادش رفته. بهترین کار این بود که برنگردد.» 

هوادار دیگری گفته: «باید قبل از برگشتن در خانه‌اش با خانواده‌اش تمرین دروازه‌بانی می‌کرد.» 

کاربری نوشته: «نباید از او انتقاد کرد. گل اول پنالتی بود و گل دوم را هم هر دروازه‌بانی می‌خورد. بیایید به او زمان بدهیم.»

در ادامه بازی فیورنتینا موفق به تغییر نتیجه و بازگرداندن بازی شد و در دقیقه ۷۵ توانست گل سوم را به ثمر برساند اما در نهایت در دقایق پایانی، پوشکاش گل سوم را هم زد و بازی با نتیجه ۳-۳ به پایان رسید.

دیدگاه‌ها