کد خبر : 2064090 | 01 شهریور 1403 ساعت 23:25 | 52.6K بازدید | 207 دیدگاه

عذرخواهی می‌کنم، باید می‌بردیم؛

ترابی: قسمت بود از پرسپولیس جدا شوم

مهاجم تیم فوتبال تراکتور می‌گوید این تیم شایستگی کاملی برای پیروزی مقابل تیم گاریدو داشته است.

ترابی: قسمت بود از پرسپولیس جدا شوم

به گزارش "ورزش‌سه"، مهدی ترابی ستاره تراکتور که در مصاف با پرسپولیس به دلیل انتقال جنجالی به اردوی قرمزهای تبریزی به شدت مورد توجه بود، در پایان بازی که با تساوی یک بر یک تمام شد اینطور حرف‌هایش را در میکسدزون آغاز کرد: اول از هر چیزی از هواداران عذرخواهی می‌کنم، چون بازی‌ای بود که به نظرم باید می‌بردیم. ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. به هر حال فوتبال است و قشنگی فوتبال به همین چیزهاست. امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم و قطعاً این اتفاق خواهد افتاد.

ویدئو: 350932

او سپس با تشکر از هواداران اضافه کرد: تشکر می‌کنم که امروز ویژه حمایت کردند. امیدوارم در بازی‌های دیگر محکم بیایند و حمایت کنند تا به اهدافی که داریم برسیم.

ترابی سپس در واکنش به دو موقعیتی که تا آستانه گلزنی رفت بیان کرد: دو صحنه فقط برای من بود. چند موقعیت هم ریکاردو، امیرحسین و بقیه داشتند که توپ‌ها به گل نرفت. به نظرم اما فوتبال خوبی بازی کردیم و دیدید تماشاگران تشویق کردند. امیدوارم شرمنده آنها نشویم و چیزی که لیاقت دارند را به آنها هدیه بدهیم.

ترابی سپس در واکنش به این سوال که تصور می‌کرد روزی مقابل پرسپولیس بازی کند گفت: به هر حال خاطرات خوشی بود ولی با توجه به اتفاقاتی که افتاد قسمت بود جدا شویم و امیدوارم امسال بتوانیم یک یادگاری خوب برای هواداران تراکتور به جا بگذاریم.

دیدگاه‌ها