کد خبر : 2064087 | 01 شهریور 1403 ساعت 23:15 | 67.5K بازدید | 109 دیدگاه

محاصره ستاره تراکتور برنامه اصلی مدافعین؛

ترابی داد خودش و پرسپولیسی‌ها را درآورد (عکس)

مهدی ترابی مطابق انتظار یکی از بازیکنان برجسته مصاف حساس پرسپولیس و تراکتور بود.

ترابی داد خودش و پرسپولیسی‌ها را درآورد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، از دست دادن مهدی ترابی که ستاره بی‌چون و چرای چند سال اخیر اردوی سرخ‌پوشان پایتخت بوده است، هنوز برای هواداران پرسپولیس هضم شدنی نیست و هنوز هم جانشینان او نتوانسته‌اند جای او را در دو بازی ابتدایی لیگ بیست و چهارم پر کنند.

رویارویی پرسپولیس با مهدی ترابی یکی از جذابیت‌های دیدار تراکتور و پرسپولیس بود و به همین دلیل عملکرد این بازیکن نظیر دانیال اسماعیلی‌فر و علیرضا بیرانوند بیش از سایر بازیکنان زیر ذره‌بین قرار داشت.

ترابی اما با وجود چشم‌هایی که به او خیره شده بودند و این‌بار بسیاری از آنها از پشت گیرنده‌های تلویزیونی آرزوی عدم موفقیت‌شان را داشتند، نمایشی در حد نامش و مبلغی که برای جذب او هزینه شده داشت و در طول مسابقه بارها مدافعین تیم سابقش را به دردسر انداخت. ترابی با حرکات عمقی و در عرض خود چندین مرتبه تا آستانه فروپاشی دروازه پرسپولیس هم پیش رفت که یک مرتبه شوت او را گندوز؛ سنگربان سرخ‌پوشان مهار کرد و در سایر مواقع هم مدافعین هر طور شده توپ او را خراب کردند.

ترابی به همین دلیل بیشتر از بازیکنان هجومی تراکتور در مدار توجه بازیکنان و مدافعین پرسپولیس قرار داشت و آنها بلافاصله پس از اینکه او صاحب توپ می‌شد با دو-سه بازیکن او را احاطه می‌کردند تا از پیشروی‌اش به هر ترتیبی که شده حتی با خطا جلوگیری کنند.

2071402

تراکتور در هفته دوم نمایشی کاملاً برتر نسبت به پرسپولیس داشت اما تیم گاریدو در آخرین دقیقه مسابقه به بازی برگشت و حساب کار را یک بر یک کرد تا تیمش با یک امتیاز از جهنم یادگار امام به تهران برگردد.

دیدگاه‌ها