کد خبر : 2064086 | 01 شهریور 1403 ساعت 23:10 | 28.2K بازدید | 147 دیدگاه

به هیچ وجه قصد جدایی ندارم؛

قنبری: قطعاً تراکتور قهرمان این فصل است

محمد قنبری اعلام کرد این فصل هم در تراکتور حضور خواهد داشت و قصد جدایی از این تیم را ندارد.

قنبری: قطعاً تراکتور قهرمان این فصل است

به گزارش "ورزش سه"، محمد قنبری که به دلیل مصدومیت در دیدار تراکتور برابر پرسپولیس غایب بود، پس از پایان این مسابقه اظهار داشت: به بچه‌ها و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم. خیلی خوب بازی کردیم. باورم نمی‌شود که این بازی مساوی شد. همه بازی را دیدند. باید می‌بردیم‌. من می‌خواهم یک قول به هواداران بدهم؛ این تیم‌ می‌تواند قهرمان شود. به نظر من تراکتور صد درصد قهرمان است.

او در خصوص شایعاتی که در مورد جدایی‌اش مطرح می‌شود، توضیح داد: من یکی دو ماه پیش به خاطر مبلغ قرارداد پایینم به باشگاه درخواست جدایی داده بودم. قرارداد من در حد یک بازیکن لیگ یک یا لیگ دویی است، ولی من قرارداد بستم و سال آخر قراردادم است و به قراردادم پایبندم و باشگاه هم باید به قراردادش پایبند باشد.

قنبری تاکید کرد: اصلاً قرار نیست جایی بروم چون باشگاه درخواست جدایی‌ام را رد کرده است. دو هفته است در تبریز هستم و در تمرینات تیم حضور دارم. از این هفته وارد تمرینات گروهی می‌شوم تا انشالله برای بازی‌های بعدی کمک کنم.

ویدئو: 350926

وینگر تراکتور در پاسخ به اینکه چه زمانی آماده بازی می‌شود، گفت: تا یکی دو هفته دیگر. کم‌کم وارد تمرینات تیم‌ می‌شوم تا به شرایط بازی برسم. هر چه کادر فنی صلاح بداند.

قنبری درباره اینکه آیا تراکتور با او برای جدایی صحبت کرده است، گفت: باشگاه فقط اصرار داشت که بمانم و من هم از خدایم است که بمانم. دوست دارم اگر باشگاه هم پیشنهاد تمدید قرارداد نداد، با قهرمانی جدا شوم. دوست دارم بمانم، امسال پنجمین سال حضورم در این باشگاه است و افتخار می‌کنم.

وی در خصوص حضور اسکوچیچ در تراکتور عنوان کرد: با ایشان صحبت داشتم. خیلی منطقی، آرام و بادانش هستند و امیدوارم که بتوانم کمک کنم.

قنبری در مورد شایعه دلخوری‌اش بابت اینکه شماره پیراهن او به دانیال اسماعیلی‌فر داده شده است، گفت: این‌ها بحث‌های حاشیه‌ای است اما بالاخره ناراحتی وجود دارد. من ۴-۵ سال برای این باشگاه زحمت کشیدم و حداقل باید به من اطلاع می‌دادند. اتفاقی است که افتاده است.

او در مورد شماره جدیدش گفت: هنوز نمی‌دانم و باشگاه به من اطلاع نداده، اما به قراردادم‌ پایبندم. امروز انقدر انرژی مثبت از مردم دریافت کردم و دوست دارم زودتر به ترکیب برسم و دوباره در این ورزشگاه گلزنی کنم.

دیدگاه‌ها