کد خبر : 2064083 | 01 شهریور 1403 ساعت 23:08 | 61.1K بازدید | 121 دیدگاه

فاتح یادگار از مراکش

ایوب کفر شجاع را در آورد (عکس)

شاید هیچ کدام از پرسپولیسی‌ها فکرش را هم نمی‌کردند که مدافع راست مراکشی‌شان نجات‌دهنده بازی دشوار تبریز باشد.

ایوب کفر شجاع را در آورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس یک گل در کیسه داشت و با خطرات متعددی احتمال دریافت گل دوم هم می‌رفت ده نفره شد .

با این حال مثل تراکتور، تیم گاریدو هم با یک ضربه ایستگاهی به گل رسید و از جهنمی که برایش به وجود آمده بود قسر در رفت.

پرسپولیس ده نفره در 15 دقیقه پایانی یک چشم به دروازه خودش داشت و یک چشم به حمله و گلزنی تا اینکه به یک کرنر دست یافت.

کرنر به دست آمده توسط سعید صادقی ارسال شد و ایوب العملود مدافع مراکشی سرخ‌ها بدون اینکه مزاحمی داشته باشد با یک ضربه سر چکشی دروازه  بیرانوند را باز کرد.

ایوب  با این گل مهم و نجات‌بخش دومین گلزن فصل پرسپولیس لقب گرفت و با اینکه در طول بازی حرکات فوق العاده‌ای در فاز حمله و دفاع انجام نداده بود اما عامل فرار بزرگ تیمش از شکست شد .

شاید اگر از هواداران پرسپولیسی می پرسیدید که گلزن احتمالی تیم‌شان در این بازی چه کسی خواهد بود، العملود قبل از گندوز نفر دهم یا نهم تیم بود، اما گلزن غیر قابل پیش‌بینی مشکی‌پوشان پرسپولیس در تبریز کار بزرگی انجام داد.

2071397

العملود که پس از گلزنی سر از پا نمی‌شناخت شادی گل ویژه‌ای هم انجام داد تا تصاویر بعد از گلزنی‌اش به عنوان لحظه‌ای مهم از بازی‌های این فصل پرسپولیس ثبت و ضبط شود.

جالب اینکه در لحظه گلزنی ایوب مدافعان تراکتور همه با بازیکنان دیگری من تو من بودند که این مساله کفر شجاع خلیل زاده کاپیتان تی‌تی‌ها را در آورد اما جالب‌تر آنجا بود که ایوب درست مقابل چشمان دانیال اسماعیلی‌فر موفق به گلزنی شد و در لحظه نواختن ضربه سر، دانیال نزدیک‌ترین بازیکن به مدافع مراکشی بود که در پرسپولیس جایگزینش شده است.

دیدگاه‌ها