کد خبر : 2064075 | 01 شهریور 1403 ساعت 22:49 | 9.2K بازدید | 5 دیدگاه

انتقادپذیر نباشیم آسیب خواهیم دید؛

تارتار: استفاده از بازیکنان را به ما بسپارید

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر از نمایش شاگردانش در نیمه اول مصاف با استقلال انتقاد کرد.

تارتار: استفاده از بازیکنان را به ما بسپارید

به گزارش "ورزش‌سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال گل گهر پیش از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول خیلی بد بودیم. خیلی خوش شانس بودیم که گل نخوردیم. خیلی بی‌برنامه بودیم. برای خودم هم عجیب بود ولی با تغییراتی که ایجاد کردیم در نیمه دوم به بازی مسلط شدیم.

ویدئو: 350922

تارتار در ادامه با اشاره به پیروزی تیمش در نیمه دوم اضافه کرد: توانستیم 2 گل بزنیم. موقعیت‌های دیگری هم داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. بدشانس بودیم. یک توپ‌مان به تیر دروازه حریف خورد. برای شروع بد نبود. در هفته دوم بعد از مدت‌ها توانستیم برنده شویم. امیدوارم شروعی برای موفقیت‌های بیشتر باشد.

سرمربی گل گهر البته معتقد است تیمش هنوز به مرز آمادگی نرسیده و این موضوع را اینطور مطرح کرد: باید خیلی تلاش کنیم. تیم ما خیلی کار دارد. کادر فنی و بازیکنان باید بیشتر زحمت بکشند تا انسجام لازم را به دست بیاوریم. باید از بازیکنان تشکر کنم که در نیمه دوم خیلی خوب کار کردند. برای بازی بعدی آماده می‌شویم تا آن را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

سرمربی گل گهر در مورد دلیل غیبت برخی بازیکنان، عنوان کرد: این مسائل را به دیگر به ما بسپارید! خودمان براساس نیازمان از بعضی بازیکنان استفاده می‌کنیم و از بعضی استفاده نمی‌کنیم. بعضی در تیم می‌مانند و بعضی ممکن است نباشند. این‌ها را به کادر فنی بسپرید.

تارتار درخصوص اینکه تعویض‌ها روند تیم را تغییر داد، گفت: تعویضی‌ها خوب بودند. همانطور که گفتم با تغییراتی که ایجاد کردیم به بازی مسلط شدیم. بچه‌هایی که وارد بازی شدند کیفیت خوبی از خودشان نشان دادند.

سوال پایانی از تارتار درباره انتقادش از عملکرد تیم در نیمه اول بود و از او پرسیده شد که این روند شجاعانه انتقادش از تیمش را تا پایان فصل ادامه می‌دهد که او در واکنش به این سوال گفت: همیشه هر کجا بودم صادقانه صحبت کردم. اگر تیمم بد بازی کند می‌گویم و واهمه‌ای ندارم. باید خودمان را اصلاح کنیم. اگر انتقادپذیر نباشیم تیم‌مان آسیب می‌بیند. باید بپذیریم در نیمه اول خوب نبودیم. حتی در بازی هفته اول مقابل ملوان هم کیفیت خوبی نداشتیم. البته آنجا زمین خراب بود ولی اینجا در زمین خوب در نیمه اول خوب بازی نکردیم.

دیدگاه‌ها