کد خبر : 2064071 | 01 شهریور 1403 ساعت 22:39 | 12K بازدید | 5 دیدگاه

انتقال بزرگ نیمه‌تمام ماند: دیبالا جایی نمی‌رود!

در اتفاقی غیرمنتظره، پائولو دیبالا و رم پس از کش و قوس‌های فراوان تصمیم گرفتند که پیشنهاد القادسیه عربستان را رد کنند.

انتقال بزرگ نیمه‌تمام ماند: دیبالا جایی نمی‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، دیبالا در ویدئویی در اینستاگرام خود اعلام کرد:«ممنون رم. یکشنبه می‌بینمتان.» این به معنای پایان اخبار پیوستن دیبالا باشگاه عربستانی است.

این بازیکن امروز در زمین تمرین تریگوریا با هواداران، هم‌تیمی‌ها و کادر فنی خداحافظی کرده بود و انتظار داشت که به این تیم بازنگردد.

با این حال، امشب منابع مختلف از جمله فابریتزیو رومانو، اسکای اسپورت ایتالیا و اسپورت‌ ایتالیا اعلام کردند که مذاکرات متوقف شده است.

شایعات مختلفی از این که چه کسی مذاکرات را متوقف کرده وجود دارد؛ برخی می‌گویند دیبالا پیشنهاد ۷۵ میلیون یورویی برای سه سال را رد کرده و برخی دیگر می‌گویند رم از دریافت تنها ۳-۴ میلیون یورو به علاوه بندهای پاداش برای این بازیکن ناراضی بوده است.

2071381

به هر دلیلی که این مذاکرات شکست خورده باشد، هر دو طرف تصمیم گرفتند که برای این فصل با هم ادامه دهند. دیبالا یک بند آزادسازی ۱۲ میلیون یورویی در قرارداد خود داشت که در ۳۱ ژوئیه منقضی شد و قرارداد فعلی او تنها تا پایان فصل جاری اعتبار دارد، اما یک گزینه برای تمدید خودکار به مدت یک سال با همان حقوق وجود دارد و احتمال زیادی وجود دارد که فعال شود.

دیدگاه‌ها