کد خبر : 2064069 | 01 شهریور 1403 ساعت 22:35 | 70.3K بازدید | 98 دیدگاه

گاریدو نیمکت پرسپولیس را هم متحول کرد!

با وجود تغییرات ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل تراکتور که برخی از آنها غیر قابل پیش‌بینی بود، ارنج نیمکت این تیم هم دچار تغییراتی گسترده شد.

گاریدو نیمکت پرسپولیس را هم متحول کرد!

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام لیست بیست نفره پرسپولیس جدا از تغییرات ترکیب اصلی سرخ‌ها که برخی از آنها غیر قابل پیش‌بینی بود، ارنج نیمکت این تیم در بازی مقابل تراکتور هم دچار تغییراتی شد.

غیر از بازیکنانی مثل فرشاد فرجی، سعید صادقی و علی علیپور که نسبت به بازی قبل از ترکیب اصلی خارج و نیمکت‌نشین شدند برخی نفرات مثل مرتضی پورعلی گنجی، علیرضا عنایت‌زاده و مهرشاد اسدی مثل بازی قبل در فهرست بیست نفره تیم قرار گرفتند.

اما نیمکت پرسپولیس تغییرات مهم دیگری هم داشت و سهیل صحرایی و سمیر حبوباتی که در بازی قبلی جایی در ارنج نداشتند این بازی به فهرست تیم رسیدند و روی نیمکت نشستند.

اما تغییر مهمتر حضور یاسین سلمانی روی نیمکت پرسپولیس بود که بازی قبلی به شکل عجیبی به لیست بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن نرسیده بود. همچنین از نیمکت‌نشینان بازی قبلی گولسیانی، اورونوف و اسدبیگی به ترکیب اصلی رسیدند.

عجیب‌تر اینکه بازیکنانی مثل محمد خدابنده‌لو ، یعقوب براجعه و ابوالفضل بابایی که در بازی قبل از روی نیمکت به زمین رفتند و دقایقی هم بازی کردند این بار حتی در فهرست تیم حضور ندارند.

البته از جمع این نفرات خدابنده‌لو همراه تیم به تبریز رفته بود اما سکونشین شد.

گاریدو در این مسابقه هم از مرتضی پورعلی گنجی برای دقایقی کوتاه استفاده کرد، ضمن اینکه سعید صادقی و علی علیپور  را از بین دیگر نیمکت‌نشینان به زمین فرستاد.

دیدگاه‌ها