کد خبر : 2064068 | 01 شهریور 1403 ساعت 22:31 | 24.7K بازدید | 13 دیدگاه

نتوانستیم از بازیکنان خارجی استفاده کنیم؛

مربی استقلال: کیفیت واقعی ما را دو هفته بعد ببینید

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در کنفرانس خبری پیش از شکست تیمش مقابل گل گهر گفت که تیمش هنوز آمادگی صد در صدی ندارد.

مربی استقلال: کیفیت واقعی ما را دو هفته بعد ببینید

به گزارش "ورزش‌سه"، میودراگ بوژوویچ سرمربی استقلال خوزستان پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل گل‌گهر در هفته دوم لیگ برتر، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: به گل‌گهر تبریک می‌گویم. پس از اینکه در نیمه اول برتری داشتیم، پیروزی حریف در نیمه دوم خیلی راحت‌تر به دست آمد. در نیمه اول نسبت به گل‌گهر برتر بودیم و به جز ضربات کرنر، حریف خطرهای زیادی روی دروازه ما ایجاد نکرد.

ویدئو: 350921

این مربی مونته نگرویی در ادامه با اشاره به اتفاقات نیمه دوم و دریافت دو گل از تیم میزبان اضافه کرد: در نیمه دوم روی اشتباهات ما گل‌گهر به گل اول رسید و شانس‌های دیگری نیز داشت. هرچند می‌توانستیم پس از آن گل، در صورت استفاده از موقعیت‌ها، نتیجه را به تساوی تبدیل کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه به این موضوع اشاره کرد که تیمش هنوز آماده نیست و افزود: در حال حاضر تیم ما آمادگی فیزیکی برای انجام یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای را ندارد و تلاش می‌کنیم هرچه سریع‌تر این اتفاق بیفتد. مطمئن باشید استقلال خوزستان در دو سه هفته آینده کیفیت واقعی خودش را پس از تعطیلات نشان می‌دهد.

بوژوویچ درمورد دلیل استفاده نکردن از بازیکنان خارجی استقلال خوزستان، گفت: ساویو را به دلیل محرومیت از بازی فصل گذشته در اختیار نداشتیم. از سایر نفرات نیز مطابق قانون جدید و صادر نشدن ITC نتوانستیم استفاده کنیم. در همین لحظه مدیر رسانه‌ای استقلال خوزستان اعلام کرد در بازی سوم همه نفرات خارجی را در اختیار داریم.

در پایان بوژوویچ درباره کیفیت چمن هم اینطور اظهارنظر کرد: هیچ اعتراضی به چمن نداریم و شرایطش بسیار مطلوب بود.

دیدگاه‌ها