کد خبر : 2064064 | 01 شهریور 1403 ساعت 22:19 | 13.6K بازدید | 32 دیدگاه

دلیلی این بی‌احترامی‌ها را واقعا نمی‌دانم

مربی نساجی: کاش احترام آقا ساکت را حفظ کنند

دستیار ساکت الهامی در تیم نساجی مازندران معتقد است که آنها در نیمه دوم تیم برتر زمین بودند و می‌توانستند بیشتر از یک امتیاز کسب کنند.

مربی نساجی: کاش احترام آقا ساکت را حفظ کنند

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی صداقت مربی تیم نساجی مازندران پس از تساوی ۱-۱ و فرار از شکست تیمش مقابل آلومینیوم اراک در دقیقه ۹۵، در نشست خبری حاضر شد و در گفتگو با اصحاب رسانه، درباره این جدال اظهار داشت: یک گلایه دارم. اجازه بدهید ما هم گلایه کنیم. همیشه ما به عنوان تیم نساجی و به عنوان کادر فنی علی الخصوص خود آقا ساکت، احترام خاصی برای هواداران خون‌گرم اراک قائل هستند اما من نمی‌دانم این بی‌احترامی‌ها چه دلیلی داشت؟

او ادامه داد: اصلا این اتفاق زیبنده شهر خوب اراک نیست و انشالله این موضوع برطرف شود. به کادر داوری، آقای بنیادی‌فر و کمک‌هایشان یک خداقوت و تبریک می‌گویم چون تسلط خاصی روی کارشان دارند.

2071442

صداقت درباره مسائل فنی بازی هم گفت: نیمه اول حدود ۲۰-۳۰ دقیقه همه جوره تیم آلومینیوم اراک سوار بازی بود ولی در نیمه دوم تمام بازی و تمام موقعیت‌های گل برای ما بود. ۳ موقعیت گل داشتیم و یک صحنه هم فکر کردیم پنالتی است که چک شد و نبود. تمام بازی در اختیار ما بود و هر چقدر در بازی گذشته، در نیمه دوم خوب نبودیم، این بازی نفرات جایگزین و تعویضی ما خیلی خوب بودند و شرایط بازی را تغییر دادند.

دیدگاه‌ها