کد خبر : 2064059 | 01 شهریور 1403 ساعت 21:51 | 8.4K بازدید | 40 دیدگاه

با کیانی اختلاف سلیقه داشتیم و قطع همکاری کردیم:

رضا مهاجری: روز سختی را برای سپاهان رقم می‌زنیم

سرمربی خیبر خرم‌آباد عنوان کرد که روز سختی را برای سپاهان رقم خواهیم زد.

رضا مهاجری: روز سختی را برای سپاهان رقم می‌زنیم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد؛ رضا مهاجری، در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سپاهان اصفهان در هفته دوم لیگ برتر، از عزم و اراده خیبر برای پیروزی مقابل سپاهان صحبت کرد.

ویدئو: 350920

مهاجری در ابتدای صحبت‌های خود گفت: فصل گذشته در چنین روزهایی یک سری اهداف داشتیم که خوشبختانه به آن دست یافتیم و اکنون به مجموعه فوتبال استان می‌توانیم افتخار کنیم که صعود خیبر رقم خورد.

وی افزود: این موضوع می‌تواند آورده‌هایی برای لرستان، خرم‌آباد و تمام لر تباران داشته باشد. این اولین‌بار است که خرم‌آباد فضای لیگ برتر را تجربه می‌کند و امیدوارم این فضایی که خیبر در اختیار استان قرار داده است، زمینه‌ساز توسعه زیرساخت‌ها باشد. امیدوارم مسئولان شهری و استانی از این فرصت صعود نهایت استفاده را ببرند.

سرمربی تیم خیبر، در صحبت‌هایی به نتایج تیمش در سه هفته اول لیگ یک اشاره کرد و گفت: در این مدت نتایج خوبی کسب نکردیم، اما همین هواداران به ما حمایت کردند و در کنار ما ماندند. آمارهایی را کنار هم رقم زدیم که حالا حالاها تکرار نخواهند شد. امیدوارم امسال هم در کنار هم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

1945903

مهاجری با بیان اینکه امسال بازیکنان تیم نیازمند حمایت بیشتر هواداران هستند، افزود: در لیگ برتر تیم خوبی داریم، ولی زمان می‌خواهیم تا به هماهنگی کامل برسیم و این شدنی است.

وی همچنین به تغییرات زیاد در تیم اشاره کرد و گفت: ما قطعاً نیاز به هماهنگی داریم.

سرمربی خیبر در ادامه گفت: در بازی هفته اول مقابل هوادار خوب بازی کردیم و نتیجه دلخواه را کسب کردیم که این پیروزی اعتماد به نفس را به تیم تزریق کرده و در ادامه مسابقات به ما کمک خواهد کرد و لیگ برتر را برای ما راحت‌تر خواهد کرد.

مهاجری همچنین از تمام کسانی که زحمت کشیدند و ورزشگاه تختی را برای برگزاری مسابقات خیبر در لیگ برتر آماده کردند، تقدیر و تشکر کرد و گفت: الان استقلال و پرسپولیس مجبورند در زمینی غیر از زمین خودشان میزبانی مسابقات را داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به بازی آینده تیمش مقابل سپاهان گفت: ما یک سال کنار هم بوده‌ایم و اهداف هم را می‌دانیم. استراتژی ما مقابل سپاهان قطعاً پیروزی است، ولی طرف مقابل ما نیز سپاهان است. برای بردن این تیم، دست زدن به کارهای بی‌محابا، دور از عقل و منطق است.

1940735

مهاجری اظهار داشت: با برنامه، استراتژیک و منطق می‌توانیم این تیم را شکست دهیم. نقاط ضعف و قوت سپاهان را رصد کرده‌ایم و امیدواریم بچه‌ها فردا با انگیزه و تمرکز کامل بهترین نتیجه را رقم بزنند و بتوانیم روز سختی را برای سپاهان رقم بزنیم.

وی در ادامه درباره وضعیت بازیکنان تیم، به مصدومیت مهران احمدی اشاره کرد و گفت: مهران احمدی که مصدوم است. در خصوص کیانی نیز یک سری اختلاف سلیقه وجود داشت و تصمیم گرفتیم فعلاً همکاری نداشته باشیم تا ببینیم بعداً چه اتفاقی خواهد افتاد.

مهاجری همچنین به چالش‌های آماده‌سازی تیم اشاره کرد و افزود: هیچ تیمی آمادگی شروع مسابقات را نداشت و دلیل آن زمان کم بود. برای اینکه به آمادگی کامل برسیم نیاز به زمان داریم، ولی این زمان فعلاً در دسترس نیست. با این حال، قول می‌دهم بازیکنان تیم با تمام توان و تلاش در مسابقات حاضر شوند و بهترین‌ها را رقم بزنند.

دیدگاه‌ها