کد خبر : 2064056 | 01 شهریور 1403 ساعت 21:47 | 19.4K بازدید | 27 دیدگاه

پیام میلان به بارسا: شانسی برای این بازیکن نداری!

جورجو فورلانی، مدیر میلان، تأیید کرد که رافائل لیائو، گزینه بارسلونا، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه را ترک نخواهد کرد.

پیام میلان به بارسا: شانسی برای این بازیکن نداری!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به جستجوی خود برای یک وینگر چپ جدید ادامه می‌دهد و به علاقه خود به نیکو ویلیامز پایان داده است. در حال حاضر، فدریکو کیه‌زا گزینه اصلی برای پیوستن به تیم هانسی فلیک است، اگر چه گزینه رویایی باشگاه، رافائل لیائو است که اوایل هفته شایعاتی درباره نزدیک بودنش به بارسا به گوش می‌رسید.

لیائو یک خرید بزرگ برای بارسلونا خواهد بود، اگر چه شانس انجام معامله تقریباً غیرممکن است، به خصوص به دلیل مشکلات مالی جاری آن‌ها. آث میلان نیز برای کاهش قیمت بازیکنش همکاری نخواهد کرد. این موضوع توسط جورجو فورلانی، مدیرعامل آن‌ها، در مصاحبه‌ای با ال چیرینگیتو تأیید شد.

فورلانی گفت:«رافائل لیائو این تابستان آث میلان را ترک نخواهد کرد. علاقه بارسلونا؟ هیچ شانسی وجود ندارد. هیچ راهی. او نمی‌رود، ۱۰۰٪. او نمی‌خواهد باشگاه را ترک کند. فکر می‌کنم پیام من کاملاً واضح است.»

اظهارات فورلانی بسیار واضح است و اگر بارسلونا فکر می‌کرد که حتی کوچکترین شانسی برای جذب لیائو دارد، دیگر نباید اینطور فکر کند. در حال حاضر، تمرکز آن‌ها باید بر حل مشکلات مالی‌شان باشد.

2070384

دیدگاه‌ها