کد خبر : 2064016 | 01 شهریور 1403 ساعت 19:57 | 5.1K بازدید | 4 دیدگاه

فولاد بدون تغییر برابر مس

یحیی گل‌محمدی به تیم برنده دست نزد

فولاد بدون هیچ تغییری نسبت به بازی قبل، به مصاف مس رفسنجان می‌رود.

یحیی گل‌محمدی به تیم برنده دست نزد

به گزارش "ورزش سه"، فولاد نخستین بازی خانگی خود را در شرایطی برگزار می‌کند که یحیی گل‌محمدی را در کنار زمین در اختیار دارد. مشکلات سرمربی خوزستانی‌ها حل شد و او امروز و برای اولین‌بار، روی نیمکت تیم جدیدش می‌نشیند.

گل‌محمدی که در بازی قبل از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد تیمش بود، بدون هیچ تغییری نسبت به بازی قبل برابر نساجی، تیمش را روانه میدان کرده تا به سه امتیاز مهم خانگی دست یابد.

اتکیر یوسوپوف، گلر ازبکستانی در درون دروازه قرار دارد. زوج موسی کولیبالی و علی نعمتی نیز در قلب خط دفاعی به میدان می‌رود. در سمت راست خط دفاعی، مجتبی نجاریان به کار گرفته شده و وحید حیدریه نیز در سمت چپ بازی می‌کند.

در خط میانی نیز محمد عباسی و امیرمسعود سرآبادانی در ترکیب فولاد قرار گرفته‌اند. در سمت راست خط میانی خوزستانی‌ها، محمد عسکری بازی می‌کند و احسان پهلوان نیز هافبک چپ تیم است.

گل‌محمدی تیمش را باز هم با دو بازیکن تهاجمی روانه میدان کرده و محمدرضا سلیمانی به همراه محمدجواد محمدی، امیدهای اصلی گلزنی فولاد به شمار می‌روند.

ترکیب فولاد برای بازی امروز به شرح زیر است:
اتکیر یوسوپوف، وحید حیدریه، موسی کولیبالی، علی نعمتی، مجتبی نجاریان، محمد عباسی، امیرمسعود سرآبادانی، احسان پهلوان، محمد عسکری، محمدرضا سلیمانی و محمدجواد محمدی.

دیدگاه‌ها