کد خبر : 2064007 | 01 شهریور 1403 ساعت 21:46 | 8.4K بازدید | 58 دیدگاه

دفاع ایرالکو در آخرین لحظه کم آورد!

آلومینیوم ۱-۱ نساجی: فرار از شکست با تعویض طلایی

تقابل دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران با نتیجه ۱-۱ مساوی به پایان رسید.

آلومینیوم ۱-۱ نساجی: فرار از شکست با تعویض طلایی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از چهار دیدار روز نخست هفته دوم لیگ بیست و چهارم فوتبال ایران، آلومینیوم اراک در ورزشگاه خانگی خود از نساجی مازندران پذیرایی می‌کرد که در نهایت آلومینیوم با نتیجه یک بر صفر و با تک گل عارف حاجی عیدی برابر نماینده استان مازندران به پیروزی رسید. 

ویدئو: 350914

در ۴۵ دقیقه نخست این دیدار، شاگردان مجتبی حسینی با استفاده از قدرت بالای وینگرهای جوان خود در نفوذ از جناحین، سعی بر خلق موقعیت داشتن اما انسجام بالای خط دفاع نساجی در نهایت باعث شد آنها برای گل زدن، توپ را در پشت محوطه جریمه به عارف حاجی عیدی برساند و این هافبک جوان، با شوتی برق‌آسا دروازه پولی را باز کند.

در نیمه دوم تیم نساجی به مراتب عملکردی بهتر از خود به اجرا گذاشت و سعی داشت با اجرای تاکتیک‌های تهاجمی کادر فنی، گلِ خورده را جبران کند اما خط دفاعی آلومینیوم اراک و همچنین محمد خلیفه دروازه‌بان جوان این تیم، عملکرد بی‌عیب و نقص و کم اشتباه را از خود به اجرا گذاشتند تا در نهایت کرنری که حسینی بازیکن تعویضی ساکت الهامی ارسال کرد، در محوطه جریمه روی سر عباس‌زاده فرود آمد و این بازیکن که او هم تعویضی وارد زمین شده بود، گل تساوی نساجی در این بازی را در دقیقه ۹۵ به ثمر رساند.

با این تساوی آلومینیوم اراک همچنان با ۲ امتیاز، در جدول لیگ برتر شکست‌ناپذیر باقی ماند و رتبه هشتم را به صورت موقت تصاحب کرد. نساجی هم با فرار از شکست در دومین بازی فصل خود، اولین امتیاز فصل را به دست آورد و در رده یازدهم جدول قرار گرفت. 

2071354

آلومینیوم اراک هفته آینده قرار است به مصاف مس رفسنجان برود و همچنین نساجی در ورزشگاه خانگی خود میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود.


هفته دوم لیگ برتر: پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۰
ورزشگاه: امام خمینی اراک
داور: موعود بنیادی‌فر / کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، عباس پورحیدری و وحید زمانی / ناظر: حسین نجاتی / داور VAR: محمدحسین زاهدی‌فرد، کمک: میثم حیدری

2071294

🟢 ترکیب آلومینیوم اراک:
محمد خلیفه، احسان قهاری، مهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، میلاد بدرقه، عارف حاجی عیدی (ابوالفضل قنبری، دقیقه 85)، محمدمهدی لطفی، امین کاظمیان (ماهان رحمانی، دقیقه 5+90)، امین جهان کهن، بهرام گودرزی و رضا جبیره (امیر ابراهیم‌زاده، دقیقه 1+90).

2071295

سرمربی: مجتبی حسینی

🔴 ترکیب نساجی مازندران:
لوان پولی، سعید آقایی، منصور باقری، امیرمهدی جان‌ملکی، منصور باقری (محمد عباس‌زاده، دقیقه 80)، حسین زامهران (محمدرضا حسینی، دقیقه 80)، مهرداد رضایی، حامد پاکدل، محمود قائد رحمتی (سیامک نعمتی، دقیقه 26)، امیرمحمد هوشمند (صابر حردانی، دقیقه 69)، احسان حسینی (امیرحسین سام دلیری، دقیقه 46) و محمدرضا عباسی.

2071296

سرمربی: ساکت الهامی


🟡 اخطار ها:

🟨 نساجی مازندران: امیرمهدی جان‌ملکی (دقیقه 17)، سیامک نعمتی (دقیقه 63)، سعید آقایی (دقیقه 73)


⚽️ شرح گل:

🟢 آلومینیوم اراک ۱-۰ نساجی (عارف حاجی عیدی دقیقه ۴۱): پاسکاری متوالی بازیکنان آلومینیوم در پشت محوطه جریمه به عارف حاجی عیدی رسید و این هافبک با شلیکی زیبا و پرقدرت، دروازه نساجی را باز کرد.

ویدئو: 350899

🔴 آلومینیوم ۱-۱ نساجی (محمد عباس زاده دقیقه 90+4): کرنر ارسال شده توسط حسینی روی سر عباس زاده فرود آمد تا هر دو بازیکن تعویضی الهامی، زمینه‌ساز به ثمر رسیدن گل تساوی نساجی در این دیدار باشند.

ویدئو: 350913

⏱ لحظات حساس:

دقیقه ۸: مهران موسوی به خوبی در لحظه ارسال توپ روی محوطه جریمه آلومینیوم، حمله نساجی را خنثی کرد.

دقیقه ۱۰: جهان کهن با نفوذ عالی خود به قلب دفاع نساجی می‌توانست دروازه نساجی را باز کند اما حرکت خوب او، با شوت جالبی همراه نشد.

دقیقه ۱۹: موقعیت خوب آلومینیوم با شوت از پشت محوطه جهان کهن همراه شد که توسط مدافعان نساجی برگشت داده شد و در فاز دوم حمله، گودرزی قصد نفوذ داشت که باز هم جان‌ملکی با خطا مانع از حرکت او شد.

دقیقه ۲۵: ضربه تماشایی حاجی عیدی با مهار فوق‌العاده پولی راهی کرنر شد و بدون شک، آشفتگی خط دفاعی نساجی می‌تواند در ادامه دردسرساز شود.

دقیقه ۵۰: حسین زامهران در محوطه جریمه با برخوردی که با مدافع آلومینیوم اراک داشت سرنگون‌ شد و داور به سراغ کمک ویدیویی رفت اما خبری از پنالتی نبود.

دقیقه ۷۱: خلیفه در برابر ضربه سر نعمتی واکنش بسیار زیبایی به نمایش گذاشت و همچنان دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

دقیقه ۷۲: توپ ارسال شده پشت مدافعان آلومینیوم اراک به عباسی رسید اما موسوی به موقع با تکل خودش توپ را دور کرد.

دقیقه ۸۷: شوت از راه دور نعمتی با مهار دو ضرب خلیفه همراه شد که البته او به خوبی در ضربه دوم هم شوت عباس‌زاده را مهار کرد.


🥇 بهترین بازیکن:

محمد خلیفه به عنوان دروازه‌بان تیم آلومینیوم اراک در مجموع عملکرد خوبی داشت و حتی در دو صحنه، در موقعیت تک به تک با مهاجمان نساجی قرار گرفت و واکنش بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و در کنار بهرام گودرزی و عارف حاجی عیدی دو بازیکن جوان آلومینیوم، قطعاً یکی از چهره‌های شاخص این دیدار بود.


📌 اتفاق ویژه:

ساکت الهامی در میانه‌های نیمه دوم و در شرایطی که تیمش نیاز به گل تساوی داشت، محمد عباس‌زاده و محمدرضا حسینی را به جای منصور باقری و حسین زامهران روانه زمین کرد که هر دوی آنها روی تک گل نساجی اثربخش بودند. عباس‌زاده در نقش گلزن ظاهر شد و محمدرضا حسینی در نقش سازنده گل نجات‌بخش نساجی از شکست در هفته دوم لیگ برتر!

دیدگاه‌ها