کد خبر : 2063999 | 01 شهریور 1403 ساعت 19:06 | 8.5K بازدید | 29 دیدگاه

همه چیز آماده تخلیه هیجان در یادگار امام

استادیوم یادگار امام تبریز امروز یکی از ویژه‌ترین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد.

همه چیز آماده تخلیه هیجان در یادگار امام

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که هواداران تراکتور طی سالیان اخیر همواره حامی تیم خود بوده‌اند و برای موفقیت آن بالاترین حمایت را داشته‌اند، امروز اما انتظار خاصی از بازیکنان خود دارند.

تراکتور در فصل جدید با جذب ستاره‌ها نقل و انتقالات را به سود خود و پر سر و صدا همراه کرده است. موضوعی که باعث شده بعد از برد ارزشمند هفته اول برابر مس رفسنجان، اکنون هواداران این تیم ساعت‌ها پیش از دیدار با پرسپوليس سکوهای استادیوم یادگار امام را در گرمای شدید تبریز به تسخیر خود در بیاورند.

شور و هیجان آنها ساعاتی پیش از بازی کاملا مشهود بود و نکته عجیب اینکه با وعده‌های عجیبی از اطمینان‌شان بابت پیروزی در این بازی صحبت کرده و حتی اختلاف گل‌های عجیبی را نیز مطرح می‌کردند.

2071259

اکنون در فاصله یک ساعت مانده به بازی گنجایش استادیوم کاملا تکمیل شده و بعد از سر و صداهای ابتدایی، سکوتی عجیب سکوها را فرا گرفته است و به نظر می‌رسد آنها در حال ذخیره انرژی برای شروع بازی و تخلیه باورنکردنی انرژی خود برای تماشای یک بازی پرماجرا می‌شوند.

باید امیدوار بود که بازیکنان و سرمربیان دو تیم نیز با نمایشی مناسب این روز باشکوه را در استادیوم یادگار امام تکمیل کنند و این انتظاری است که از ستاره‌های خبرساز دو تیم می‌رود.

دیدگاه‌ها