کد خبر : 2063987 | 01 شهریور 1403 ساعت 18:48 | 158.1K بازدید | 157 دیدگاه

خروج علیپور و بازگشت اوستون ارونوف؛

ترکیب متفاوت پرسپولیس برای جدال با تراکتور

خوان کارلوس گاریدو با ترکیب متفاوتی تیمش را برای بازی تراکتور به زمین می‌فرستد.

ترکیب متفاوت پرسپولیس برای جدال با تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حساس‌ترین مسابقه هفته دوم لیگ برتر، در ورزشگاه یادگار تبریز میهمان تراکتور است‌.

باتوجه به اینکه در سمت مقابل ستاره‌های سابق پرسپولیس در ترکیب تراکتور حضور دارند این بازی از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در این مسابقه تیمش را با دو هافبک دفاعی و یک مهاجم تخصصی به زمین فرستاده است. نسبت به بازی قبلی فرشاد فرجی، علی علیپور و سعید صادقی از ترکیب خارج شده‌اند. فرم ابتدایی آرایش سرخ‌پوشان نیز متفاوت است.

*در چارچوب دروازه آلکسیس گندوز که هفته گذشته سریع‌ترین گل فصل را خورده بود باید با همتای خود علیرضا بیرانوند جدالی حیثیتی داشته باشد.

*خط دفاعی پرسپولیس شاهد بازگشت گئورگی گولسیانی است و کنار او محمدحسین کنعانی‌زادگان بازی می‌کند. ایوب العملود مدافع راست و وحید امیری دفاع چپ پرسپولیس است‌.

*در این بازی سینا اسدبیگی زوج مسعود ریگی در خط هافبک را تشکیل می‌دهند و یک خط جلوتر سروش رفیعی به عنوان بازی‌ساز حضور دارد. اوستون ارونوف و فرشاد احمدزاده نیز دو وینگر پرسپولیس در این بازی هستند.

*در خط حمله اما با خروج علی علیپور از ترکیب اصلی، عیسی آل‌کثیر تک مهاجم سرخ‌ها در خط حمله خواهد بود.

ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس با تراکتور به این شرح است:
آلکسیس گندوز، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، ایوب العملود، وحید امیری، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، اوستون ارونوف، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی و عیسی آل کثیر

2071263

دیدگاه‌ها