کد خبر : 2063982 | 02 شهریور 1403 ساعت 02:58 | 22.9K بازدید | 26 دیدگاه

جانشین بلانکو از ملوان خاطرات خوشی دارد

آرمان رمضانی که در بازی هفته اول توانست دروازه شمس‌آذر را باز کند، در پی تکرار درخشش این بار مقابل ملوان است.

جانشین بلانکو از ملوان خاطرات خوشی دارد

به گزارش "ورزش سه"، به دلیل عدم ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو، جواد نکونام مجبور شد تا از آرمان رمضانی در ترکیب استقلال برابر شمس‌آذر استفاده کند و این مهاجم با تجربه نیز با زدن گل اول استقلال در فصل جدید، اعتماد کادر فنی را پاسخ داد. این گل در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به ثمر رسید؛ همان ورزشگاهی که رمضانی فصل گذشته نیز در آن مقابل شمس‌آذر گلزنی کرده بود.

اکنون، با توجه به آماده نبودن ورزشگاه آزادی، استقلال به عنوان میزبان باید دوباره در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین از ملوان میزبانی کند. این ورزشگاه برای رمضانی خوش‌یمن به نظر می‌رسد و او امیدوار است که بتواند بار دیگر در این زمین بدرخشد. علاوه بر این، رمضانی دو سال پیش نیز در جام حذفی موفق به گلزنی برابر ملوان شده بود، که این نشان از تجربه موفق او در برابر این تیم دارد.

همه چیز برای مهاجم بلند قامت استقلال مهیاست تا در دیدار امروز مقابل ملوان نقش مهمی ایفا کند. رمضانی که آخرین بازیکنی بود که قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد، با انگیزه بالایی به دنبال تثبیت جایگاه خود در ترکیب اصلی تیم است. با توجه به شرایط موجود و خاطرات خوش گذشته، احتمالاً او امروز نیز از ابتدا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و نگاه‌ها را به خود جلب خواهد کرد.

این بازی می‌تواند فرصتی طلایی برای رمضانی باشد تا بار دیگر توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد و به استقلال در کسب سه امتیاز مهم کمک کند. هواداران استقلال نیز امیدوارند که او با درخشش در این دیدار، شروعی قدرتمند در فصل جدید داشته باشد و جای خالی بلانکو را به خوبی پر کند.

دیدگاه‌ها