کد خبر : 2063980 | 02 شهریور 1403 ساعت 02:30 | 36.5K بازدید | 28 دیدگاه

او در بتیس خودش را ثابت می‌کند

روکه انتقامش را از بارسلونا می‌گیرد

ریوالدو معتقد است ویتور روکه در رئال بتیس ارزش‌های واقعی خود را به کادر فنی و مدیران بارسا نشان خواهد داد و اشتباهشان را ثابت می‌کند.

روکه انتقامش را از بارسلونا می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، برکناری ژاوی از هدایت بارسلونا توسط مدیران این باشگاه در روزهای پایانی فصل گذشته و انتخاب هانسی فلیک به عنوان سرمربی جدید باعث شد که روکه به آینده‌اش در این تیم امیدوار باشد.

این بازیکن تمام تلاشش را برای جلب نظر مربی آلمانی جدیدش به کار گرفت اما نتوانست او را با عملکردش در تور پیش‌فصل آمریکا متقاعد کند و به این ترتیب مدیران بارسلونا به صورت جدی به فکر فروش او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی افتادند. گفته می2شود او در روزهای پیشِ رو، قرضی راهی رئال بتیس خواهد شد.

ریوالدو معتقد است بارسا در مورد روکه مرتکب اشتباه شده است: «ویتور در بتیس؟ او به یک باشگاه بزرگ می‌رود. تیمی که به او نیاز دارد و می‌تواند بازی کند. فکر می‌کنم برای او راحت‌تر خواهد بود که همچنان در اسپانیا باشد تا نشان بدهد بازیکن فوق العاده‌ای است. بارسا به سرعت جدایی او را پذیرفت ولی روکه ثابت خواهد کرد که در مورد او اشتباه کردند. او همه چیز برای موفقیت در بتیس را دارد. هم حمایت هوداران و هم مربی که به او اعتماد کرده است.»

دیدگاه‌ها