کد خبر : 2063975 | 01 شهریور 1403 ساعت 18:09 | 19.7K بازدید | 45 دیدگاه

استقلال بدون مهاجم آرژانتینی به قزوین می‌رود

با توجه به حل نشدن مشکلات مربوط به قرارداد گوستاوو بلانکو، او برابر ملوان نیز غایب خواهد بود.

استقلال بدون مهاجم آرژانتینی به قزوین می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی استقلال، به دلیل الحاقیه‌ای که در فصل گذشته به قراردادش اضافه شده بود و منجر به افزایش ۱۸۰ هزار دلاری دستمزدش شد، نتوانست در هفته اول برابر شمس آذر به میدان برود. این مشکل قرارداد، باعث شد که استقلال در هفته گذشته مذاکرات فشرده‌ای با بلانکو و مدیر برنامه‌هایش داشته باشد تا به توافقی دست یابند و قرارداد این مهاجم بلند قامت را به ثبت برسانند.

با این حال، به نظر می‌رسد که بلانکو همچنان برای بازی مقابل ملوان نیز غایب خواهد بود. طبق قوانین، قرارداد بازیکنان باید تا ۴۸ ساعت قبل از هر بازی ثبت شود و تا دیروز که این قرارداد ثبت نشده بود، احتمالاً بلانکو در بازی فردا هم نخواهد بود. این خبر قطعاً نمی‌تواند برای جواد نکونام و هواداران استقلال خوشایند باشد، چرا که حضور بلانکو در خط حمله می‌توانست قدرت تهاجمی تیم را به شکل چشمگیری افزایش دهد.

با این وجود، آرمان رمضانی که در هفته گذشته موفق شد گل اول استقلال در فصل جدید را به ثمر برساند، آماده است تا بار دیگر در خط حمله بازی کند. رمضانی در بازی قبلی نشان داد که می‌تواند جای خالی بلانکو را پر کند و با انگیزه‌ای بالا در زمین حاضر شود. عملکرد موفق او در بازی مقابل شمس‌آذر امیدواری‌ها را برای تکرار موفقیت در برابر ملوان بیشتر کرده است.

هواداران استقلال بی‌صبرانه منتظر حل مشکلات قراردادی بلانکو هستند تا این مهاجم آرژانتینی بتواند به ترکیب تیم بازگردد و توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد. اما تا آن زمان، رمضانی همچنان مسئولیت سنگینی در خط حمله خواهد داشت و باید تلاش کند تا نقش مهمی در پیروزی‌های آینده استقلال ایفا کند.

دیدگاه‌ها