کد خبر : 2063969 | 01 شهریور 1403 ساعت 17:24 | 29.5K بازدید | 12 دیدگاه

عطایی و رفقا سید را سورپرایز کردند

سرعتی‌زن سابق تیم ملی والیبال ایران در تمرینات باشگاهش سورپرایز شد.

عطایی و رفقا سید را سورپرایز کردند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد سیرجان ایرانیان، به عنوان قهرمان لیگ برتر والیبال ایران، چند هفته‌ای است تمرینات خود را جهت حضور در جام باشگاه‌های آسیا آغاز کرده است و با خریدهای خوبی که انجام داده، به دنبال قهرمانی در این مسابقات است.

دیروز اما در تمرینات این تیم یک اتفاق جالب افتاد و بهروز عطایی و بازیکنان این تیم برای کاپیتان خود جشن تولد گرفتند. سید محمد موسوی، سرعتی‌زن و کاپیتان این باشگاه که دیروز سی‌وهفت سالگی را به پایان رساند و وارد سی‌وهشت سالگی شد، در تمرین فولادی‌ها شمع سی‌وهشت سالگی خود را فوت کرد و بازیکنان و کادر فنی این تیم تولد او را تبریک گفتند.

2071214

سید محمد موسوی که از سال ۸۲ تا به امروز در سطح اول والیبال ایران بازی کرده، با دوازده قهرمانی در لیگ برتر از این بابت رکورددار است. او که در جام باشگاه‌های آسیا نیز قهرمانی‌های زیادی را به دست آورده و در این بخش هم در بین بازیکنان ایرانی رکورددار است، حالا به دنبال یک مدال خوش‌رنگ دیگر در این تورنمنت است.

بهروز عطایی، سرمربی فولاد سیرجان ایرانیان، روی درخشش کاپیتان و سرعتی‌زن خود در جام باشگاه‌های آسیا حساب ویژه‌ای باز کرده و امیدوار است که همانند فصل قبل لیگ، ستاره تیمش باشد.

دیدگاه‌ها