کد خبر : 2063946 | 01 شهریور 1403 ساعت 14:41 | 157.8K بازدید | 112 دیدگاه

فقط 24 ساعت کافی بود

آخر همه رکوردها: رونالدو دنیا را شگفت‌زده کرد

حرکت روز گذشته رونالدو در یوتیوب تنها در 24 ساعت به چنان آمار و ارقامی رسیده است که برای خود او نیز قابل تصور نبود.

آخر همه رکوردها: رونالدو دنیا را شگفت‌زده کرد

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو روز گذشته از کانال خود در یوتیوب رونمایی کرد و برای مثال در کمتر از 24 ساعت از بزرگترین یوتیوبرهای اسپانیا پیشی گرفت.

تقریباً در دو دهه اخیر، فوتبال دنیا تحت تاثیر دو بازیکن قرار داشته است. هواداران برای سال‌ها توانستند بزرگترین رقابت دو تیم رئال مادرید و بارسلونا و همچنین بین دو فوتبالیست، کریستیانو رونالدو و مسی را تجربه کنند. اکنون، وقتی هر دوی آنها از سطح اول فوتبال فاصله گرفته‌اند و به 40 سالگی نزدیک شده‌اند، همه چیزهای نوستالژیکی که تجربه کرده‌ایم به پایان قطعی نزدیک می‌شوند ولی رونالدو و مسی علاوه بر اسطوره بودن در زمین فوتبال، اسطوره‌های خارج از زمین نیز هستند و این هرگز از بین نمی‌رود.

2071181

کریستیانو ماجراجویی خود را به عنوان یک یوتیوبر شروع می‌کند

هم رونالد و و هم مسی اعتبارشان از میدان بازی فراتر رفته و به دو نفر از مشهورترین افراد روی کره زمین تبدیل شده‌اند. این چیزی عینی است و می‌توانیم آن را تأیید کنیم، مثلاً در اینستاگرام، شبکه اجتماعی که کریستیانو رونالدو با بیش از 600 میلیون فالوور بیشترین دنبال کننده را در جهان دارد و مسی با بیش از 500 میلیون نفر دوم است. اما فوق ستاره پرتغالی نمی‌خواست به همین جا بسنده کند و تصمیم دارد ماجراجویی خود را در پلتفرمی دیگر، در این مورد یوتیوب، آغاز کند.

کریستیانو رونالدو به همراه جورجینا رودریگز، شریک زندگی‌اش، کمتر از 24 ساعت پیش با ایجاد کانال شخصی خود در یوتیوب به نام "UR · Cristiano" همه را شگفت زده کردند. همان‌طور که رونالدو در یکی از اولین ویدیوهای خود توضیح داده، این ابتکار به وجود آمد تا طرفدارانش بتوانند جنبه متفاوتی از کریستیانو را بشناسند و او را همان‌طور که هست ببینند.

2071180

رکوردشکنی در همین ابتدا

رونالدو در حال حاضر ۱۱۲.۶ میلیون دنبال‌کننده در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، ۱۷۰ میلیون دنبال کننده در فیس بوک و ۶۳۶ میلیون نفر دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد و حالا موفق شده است رکورد جالبی را هم در یوتیوب به ثبت برساند.

در فاصله ۹۰ دقیقه پس از معرفی رسمی کانالش در شبکه اجتماعی یوتیوب موفق شد به بیشتر از یک میلیون دنبال‌کننده برسد، اتفاقی که در تاریخ یوتیوب بی‌سابقه بود و رکورد جدیدی را به نام این بازیکن به ثبت رساند تا بار دیگر محبوبیتش را در بین مردم در سراسر دنیا به رخ بکشد.

2071183

همچنین در کمتر از 24 ساعت از ایجاد این کانال، 12 ویدیو بارگذاری شده است که همه آنها بیش از یک میلیون بازدید و دو مورد از آنها نیز از مرز 10 میلیون عبور کرده است. اما شگفت‌انگیزتر، تعداد دنبال کننده‌های کانال است که در 24 ساعت در حال حاضر به 17 میلیون نفر رسیده است.

مارکا نوشته است که رشد کانال کریستیانو رونالدو بی‌سابقه است. برای دیدن عظمت دستاوردهای او، کافی است 15 یوتیوبر اسپانیایی را لیست کنیم که همه آنها جزء 100 کانال اسپانیایی هستند که بیشترین فالوور را دارند ولی فوق ستاره پرتغالی در کمتر از 24 ساعت از تعداد دنبال‌کنندگان آنها در یوتیوب پیشی گرفته است. در واقع رونالدو همین حالا از پربیننده‌ترین یوتیوبرهای اسپانیایی با سال‌ها سابقه نیز بیشتر دنبال کننده دارد.

درآمد هنگفت

تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب برای هر هزار بازدید بین دو تا ۱۲ دلار دریافت خواهند کرد. این درآمد در واقع از محل آگهی‌هاست که ۴۵ درصد از سود آن به این شبکه اجتماعی و ۵۵ درصدش به افراد می‌رسد و با این روند می‌شود پیش‌بینی کرد که چه درآمد هنگفتی برای رونالدو در پیش خواهد بود!

دیدگاه‌ها