کد خبر : 2063940 | 01 شهریور 1403 ساعت 14:12 | 32.1K بازدید | 25 دیدگاه

با رد پیشنهادات از بوندسلیگا و لیگ برتر

هوملس در لالیگا: انتخاب دشوار بین دو پیشنهاد

مدافع میانی آلمانی این روزها در دو راهی پیوستن به رئال سوسیداد و مایورکا گرفتار شده است.

هوملس در لالیگا: انتخاب دشوار بین دو پیشنهاد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تصور می‌شد آینده هوملس در رئال سوسیداد باشد، همه چیز در ساعت گذشته پیچیده شده است. هوملس در پایان فصل گذشته با ‏بروسیا دورتموند خداحافظی کرد و در حال حاضر بازیکن آزاد است. ‏درحالی‌که در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره مقصد احتمالی او ‏منتشر شده بود امروز مشخص شد که پیشنهاد خوبی از مایورکا نیز دریافت کرده است.

به این ترتیب در حالی که ساعاتی پیش سوسیداد با خوش‌بینی به انتقال اسطوره آلمانی نگاه می‌کرد، اکنون همه چیز در هاله‌ای از ابهام است.

2071176

آاس امروز نوشت که هوملس پیشنهاد رئال سوسیداد را روی میز دارد که به او قراردادی 1+1 پیشنهاد داده است. در چند ساعت گذشته پدر و ایجنت او هرمانس هوملس گفتگوهایی را با نمایندگان مایورکا آغاز کرده‌اند و در روزهای آینده بازیکن آلمانی از بین این دو پیشنهاد تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

به گفته فلوریان پلتنبرگ، روزنامه‌نگار آلمانی، مایورکا اکنون بهترین شانس را برای جذب هوملس دارد هرچند مدافع میانی آلمان هنوز تصمیمی نگرفته باید مذاکرات بیشتری انجام شود. هوملس در روزهای اخیر پیشنهاد لورکوزن و نیز چند تیم لیگ برتر انگلیس را رد کرده و می‌خواهد سال‌های پایانی فوتبالش را در لالیگا پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها