کد خبر : 2063936 | 01 شهریور 1403 ساعت 14:07 | 8.6K بازدید | 34 دیدگاه

کین این فصل جام می‌خواهد: بزن بریم!

هری کین آماده است تا شروعی درخشان در رقابت‌های بوندسلیگا در ترکیب بایرن مونیخ داشته باشد.

کین این فصل جام می‌خواهد: بزن بریم!

به گزارش "ورزش سه"، کین سال‌های زیادی را به عنوان ستاره اول و بی‌ چون و چرای تاتنهام در ترکیب این تیم میدان رفت، اما موفق نشد که در لندن جامی را به دست آورد و این یکی از دلایل اصلی تصمیمش برای ترک این باشگاه و پیوستن به بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته بود.

شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که بایرن پس از سال‌ها قهرمانی بلامنازع در رقابت‌های بوندسلیگا نتواند این جام را در فصل گذشته به دست آورد و حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان باعث شد که آنها فصل گذشته را بدون حتی یک قهرمانی به پایان برسانند.

این اتفاق موجب شد که صحبت‌های بسیاری درباره طلسم هری کین مطرح شود و همین صحبت‌ها حالا انگیزه او را برای شروعی فصل جدید و درخشان بیشتر کرده است. این ستاره انگلیسی مصمم است که در فصل جدید به تیمش برای کسب عنوان قهرمانی کمک کند و به هر شکل ممکن این جام را به دست آورد.

2071168

کین با انتشار تصویری از خودش با پیراهن فصل جدید بایرن مونیخ در اینستاگرامش نوشت: «آخرین آماده‌سازی انجام شد. فصل ۲۵-۲۰۲۴ بوندسلیگا، بزن بریم!!» اولین بازی بایرن در فصل جدید قرار است روز یکشنبه در ورزشگاه خانگی ولفسبورگ برابر این تیم برگزار شود.

دیدگاه‌ها