کد خبر : 2063932 | 01 شهریور 1403 ساعت 13:55 | 30.7K بازدید | 29 دیدگاه

دلیل نیمکت‌نشینی ستاره رئال: فعلا زود است!

کارلو آنچلوتی معتقد است که اندریک فعلا باید به شرایط رئال مادرید و سبک فوتبال اروپا سازگار شود و پس از آن در ترکیب قرار خواهد گرفت.

دلیل نیمکت‌نشینی ستاره رئال: فعلا زود است!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده و درخشش اندریک در فوتبال برزیل باعث شد که چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید به صورت جدی به دنبال جذب او باشند و مدیران این باشگاه بالاخره موفق شدند که او را به خدمت بگیرند و این بازیکن از تابستان امسال در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد.

عملکرد متفاوت و سبک بازی خاص او در زمین باعث شده است که بسیاری استعداد او را حتی با پله مقایسه کنند، اما این ستاره برزیلی در دو دیداری که رئال برابر آتالانتا در سوپر جام فوتبال اروپا و بازی برابر مایورکا در رقابت‌های فصل جدید لالیگا انجام داده فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکرده است.

سوالاتی درباره نرسیدن فرصت به این بازیکن مطرح شده بود و سایت اسپانیایی رلوو خبر داده است که او هنوز بخشی از برنامه آنچلوتی برای فصل جدید نیست چون معتقد است که باید به سبک بازی اروپا که متفاوت از برزیل است عادت کند و با شرایط جدیدش در این باشگاه سازگار شود.

وینیسیوس جونیور و رودریگو ابتدا کارشان را در کاستیا آغاز کردند، اما اندریک مستقیما در اختیار تیم اول قرار گرفته است و نیاز به زمان دارد تا از نظر فیزیکی و تکنیکی و تاکتیکی با شرایط سازگار شود. اولین سال حضور او در رئال به احتمال زیاد شباهت زیادی به شرایط آردا گولر در فصل گذشته خواهد داشت.

دیدگاه‌ها