کد خبر : 2063930 | 01 شهریور 1403 ساعت 13:46 | 31.4K بازدید | 52 دیدگاه

آمار باورنکردنی: درآمد هنگفت رونالدو از یوتیوب

کریستیانو رونالدو حالا درآمدی خیره‌کننده و قابل توجه را از یوتیوب هم دریافت خواهد کرد.

آمار باورنکردنی: درآمد هنگفت رونالدو از یوتیوب

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در طول دوران حضورش در دنیای فوتبال رکوردهای بسیاری را در سطح باشگاهی و ملی به نام خودش به ثبت رسانده و یکی از پرطرفدارترین و همچنین پرافتخارترین ورزشکاران تاریخ به حساب می‌آید که همیشه در مرکز توجه بسیاری قرار داشته است.

او مجموعا بیشتر از ۹۰۰ میلیون نفر دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی مختلف شامل ایکس (توییتر سابق)، فیس بوک و اینستاگرام دارد و بالاخره تصمیم گرفت که طلسم حضورش در یوتیوب را هم بشکند و کانال رسمی خودش را در این شبکه اجتماعی پرطرفدار هم افتتاح کرد.

این ستاره پرتغالی در فاصله کوتاهی توانست بیشتر از ۱۵ میلیون دنبال‌کننده در یوتیوب داشته باشد. او در همین مدت کوتاه ۱۹ ویدیو در این کانال قرار داده است که تا زمان نوشتن این مطلب بیشتر از ۵۰ میلیون بار بازدید داشته‌اند و این یعنی درآمد قابل توجهی در انتظار او خواهد بود.

ثینک‌فیک مدعی شده است که تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب برای هر هزار بازدید بین دو تا ۱۲ دلار دریافت خواهند کرد. این درآمد در واقع از محل آگهی‌هاست که ۴۵ درصد از سود آن به این شبکه اجتماعی و ۵۵ درصدش به افراد می‌رسد و با این روند می‌شود پیش‌بینی کرد که چه درآمد هنگفتی برای رونالدو در پیش خواهد بود!

دیدگاه‌ها