کد خبر : 2063927 | 01 شهریور 1403 ساعت 13:14 | 30.8K بازدید | 6 دیدگاه

فوتبالیست ملی پس از ۴۸ ساعت اخراج شد!

کریستین کوئوا در فاصله ۴۸ ساعت پس از امضای قراردادش با باشگاه سینسیانو به دلیل ضرب و شتم همسرش اخراج شد.

فوتبالیست ملی پس از ۴۸ ساعت اخراج شد!

به گزارش "ورزش سه"، کریستین کوئوا مدتی قبل و پس از مذاکراتی که با باشگاه سینسیانو داشت تصمیم گرفت که قراردادی را با این باشگاه به امضا برساند تا پیراهن این تیم را در فصل جدید فوتبال این کشور به تن کند.

اما مدت زمان قرارداد او با باشگاه تنها ۴۸ ساعت به طول انجامید و پس از دو روز از باشگاه جدیدش اخراج شد. دلیل این اتفاق این بود که همسر این بازیکن او را متهم به خشونت خانگی و ضرب و شتم کرد و مدعی شد که بارها توسط او تا مرز خفگی رفته، موهایش کشیده شده و بارها به سمت دیوار هل داده شده است.

گفته شده است که این بازیکن اهل پرو حتی یک بار بینی و دهان همسرش را پوشانده و تلاش کرده است که مانع نفس کشیدن او شود. پاملا لوپز سولورزانو، همسر این بازیکن، در این باره گفت: «از جانم می‎‌ترسم. یک بار به خاطر این که متوجه خیانتش شدم اقدام به کتک زدنم کرد و یک بار دیگر هم در فاصله کمی پیش از روز تولدم.»

بر اساس گفته‌های او، کوئوا چند ماه قبل رابطه عاشقانه‌ای با پاملا فرانکو ویرا داشت که یکی از خواننده‌ها و ستاره‌های سرشناس موسیقی پرو است و این در حالی است که او هم از این که این بازیکن متاهل بوده خبر داشته است. سولورزانو پس از آخرین درگیری فیزیکی تصمیم گرفت که این موضوع را به پلیس گزارش کند.

2071158

او در این باره اظهار داشت: «این تصمیم برای من خیلی پیچیده بود، اما این کار را به خاطر خودم و فرزندانم و تمامی زنانی کردم که از شرایطی مشابه مانند من برای سالیان طولانی در رنج و عذاب هستند.»

پس از علنی شدن این شکایت بود که باشگاه سینسیانو تصمیم گرفت که بلافاصله او را اخراج کند. در بیانیه منتشر شده آمده است: «پس از این که تحقیقات داخلی انجام شد، به این نتیجه رسیدیم که کریستین کوئوا قطعا این باشگاه را ترک خواهد کرد. این تصمیم به خاطر ارزش‌های ما و حفظ جایگاه و شرافت این باشگاه گرفته شد.»

کوئوا هم با انتشار پستی در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام به خاطر این اتفاقات عذرخواهی کرد اما مدعی شد که صددرصد مقصر نبوده و این رفتارها در واقع نوعی واکنش به برخوردهای همسرش بوده است.

این بازیکن اهل پرو مدعی شد: «من بارها به انجام کارهای بدی متهم شد، مطمئنا اشتباهاتی داشتم و حالا به رفتار خشونت آمیز متهم شدم اما مطمئنا من چنین آدمی نیستم.»

این بازیکن سابق سانتوس حالا باید به دنبال پیدا کردن باشگاهی باشد که حاضر شود او را با چنین شرایطی هم به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها