کد خبر : 2063926 | 01 شهریور 1403 ساعت 13:16 | 43K بازدید | 22 دیدگاه

طلایی المپیک پاریس

بارسا جانشین کانسلو را پیدا کرد

مارک پوبیل، دفاع راست آلمریا و بازیکن تیم المپیک اسپانیا، گزینه اول جانشینی ژوائو کانسلو در بارسلوناست.

بارسا جانشین کانسلو را پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، با وجود حضور ژول کنده در سمت راست بارسا و هکتور فورت که منتظر فرصت برای درخشش در ترکیب اصلی بارسلوناست، بارسا منتظر بازگشت کانسلو بود ولی مذاکرات با سیتی خوب پیش نرفت و اکنون گفته می‌شود مدافع پرتغالی قرار است به الهلال برود.

بارسا در سمت چپ نیز در فصل گذشته از کانسلو بهره برد، ولی در این جناح با بالده و وایه، تیم مشکل خاصی حس نمی‌کند. بسته شدن بازار نزدیک است و خبری از کانسلو نیست. در این بین خبر می‌رسد که مارک پوبیل، مدافع راست 21 ساله آلمریا، وارد فهرست خرید آبی و اناری‌ها شده است.

مدافع راست کاتالان متولد تراسا، با سابقه بازی در مانرسا، اسپانیول، خیمناستیک و لوانته، یک سال پیش به قیمت 5 میلیون یورو به آلمریا فروخته شد. او اخیرا در المپیک پاریس به همراه فرمین، اریک گارسیا و کوبارسی برنده مدال طلا شد و چند روز پیش نیز انتقالش به آتالانتا منتفی شد، چرا که باشگاه ایتالیایی حاضر نشد مبلغ 15 میلیون به اضافه 5 میلیون یورو متغیرهای مورد تفاضای آلمریا را بپردازد. 

2071157

پوبیل نمی‌خواهد در دسته دوم اسپانیا به فوتبالش ادامه دهد و مشتاقانه منتنظر جدی شدن مذاکرات بارسلونا و آلمریاست. بارسا می‌داند که قیمت این بازیکن 15 میلیون یورو است و تنها در صورتی انتقال پیشرفت خواهد کرد که بارسا بتواند بالاخره مجوز قانون 1:1 لالیگا را به دست بیاورد. تاکنون بارسا نتوانسته مسئله فرپلی مالی را حل و فصل کند و بنابراین پوبیل باید صبور باشد.

دیدگاه‌ها