کد خبر : 2063924 | 01 شهریور 1403 ساعت 13:08 | 37.6K بازدید | 20 دیدگاه

الهلال کوتاه نمی‌آید: پیشنهاد رسمی برای ستاره سیتی

باشگاه الهلال پیشنهاد رسمی برای به خدمت گرفتن ژوائو کانسلو را به مدیران منچسترسیتی ارائه کرد.

الهلال کوتاه نمی‌آید: پیشنهاد رسمی برای ستاره سیتی

به گزارش "ورزش سه"، کانسلو در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که منچسترسیتی را بار دیگر ترک کند و با قراردادی قرضی و یک ساله به بارسلونا پیوست. عملکرد قابل قبول او در این تیم باعث شد که بسیاری منتظر ادامه حضور او در این تیم در فصل پیش رو باشند.

اما شرایط مالی باشگاه بارسلونا و همچنین عملکرد او در بازی‌های بزرگی مانند دیدار برابر پاری سن ژرمن در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل گذشته باعث شده است که مدیران بارسا تردید بسیاری برای جذب دوباره او داشته باشند و این در حالی است که او تمایلی هم برای ادامه حضور در منچسترسیتی ندارد.

در روزهای گذشته شایعاتی درباره علاقه باشگاه‌های عربستانی به جذب این ستاره پرتغالی منتشر شده بود و حالا فابریتزیو رومانو مدعی شده است که باشگاه الهلال پیشنهادی رسمی برای به خدمت گرفتن او را به مدیران سیتی ارائه کرده و مذاکرات با نمایندگان او و مدیران این باشگاه آغاز شده است.

ژرژ ژسوس که هدایت الهلال را برعهده دارد مشتاق همکاری با کانسلو است و شاید حضور او بتواند این بازیکن را برای قبول این پیشنهاد وسوسه کند، اما هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی او در این باره تا پیش از بسته شدن پنجره تابستانی چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها