کد خبر : 2063919 | 01 شهریور 1403 ساعت 12:26 | 64.6K بازدید | 62 دیدگاه

برای بازیکنی چون دنی اولمو

باورم نمی‌شود: بارسلونا چطور گوندوگان را فروخت!

خوان گاسپارت، رئیس سابق بارسلونا، نه جدایی ایلکای گوندوگان و نه انتقال ویتور روکه به رئال بتیس را تصمیم درستی نمی‌داند.

باورم نمی‌شود: بارسلونا چطور گوندوگان را فروخت!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیگر قطعا برای این فصل ایلکای گوندوگان را در اختیار ندارد. اگرچه او یکی از برجسته‌ترین بازیکنان فصل گذشته بود و عملاً همه کاره بارسا، اما مدیریت ورزشی تصمیم به انتقال رایگان او برای ثبت نام بازیکنانی دیگر مانند دنی اولمو گرفت. عمدتاً به این دلیل که او یکی از بالاترین دستمزدها را در تیم اصلی داشت و به این دلیل که باشگاه نتوانست بازیکنان دیگری مانند رافینیا، فرانکی دی یونگ یا فران تورس را راضی به جدایی کند، بازیکنانی که البته پیشنهادهای جذابی هم نداشتند تا مورد توجه باشگاه قرار گیرند.

انتقادها از فروش گوندوگان زیاد است و خیلی‌ها معتقدند این یکی از بدترین تصمیمات دکو، مدیر ورزشی، بارسلونا بود.

خوان گاسپارت، رئیس سابق بارسا، در این رابطه گفت: «برای من هم قابل قبول نبود که ایلکای گوندوگان را واگذار کنند. او بهترین بازیکن بارسا در فصل گذشته بود و ما او را برای ثبت قرارداد بازیکنی از دست دادیم که در تیم فعلی سه بازیکن با خصوصیات مشابهش داریم. دنی اولمو 60 میلیون یورو نیز هزینه داشته است. نمی‌گویم او بازیکن بدی است ولی اولمو برای بارسا نیاز ضروری نبود. این تصمیم غلطی از سوی مدیران باشگاه بود.»

گاسپارت در مورد انتقال احتمالی ویتور روکه به رئال بتیس هم گلایه داشت: «از ابتدا نتوانستیم ویتور روکه و انتقالش را به خوبی مدیریت کنیم. معتقدم بهتر بود او از تابستان به تیم اضافه می‌شد و حالا که شش ماه زودتر آمد، باید به او فرصت دیگری می‌دادند. انتقال روکه به باشگاهی در لالیگا یکی دیگر از تصمیمات غلط مدیران باشگاه است. این همه تصمیمات اشتباه باورکردنی نیست.»

دیدگاه‌ها