کد خبر : 2063915 | 01 شهریور 1403 ساعت 12:11 | 36.4K بازدید | 28 دیدگاه

سر الکس اخراجش می‌کرد

کسی مثل ژابی را در یونایتد تحمل نمی‌کردیم!

روی کین به صحبت‌های رافا بنیتس در مورد رفتار عجیب ژابی آلونسو در تابستان 2008 زمانی که بازیکن لیورپول بود، واکنش جالبی نشان داد.

کسی مثل ژابی را در یونایتد تحمل نمی‌کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، اسطوره منچستریونایتد که چندین سال است کارشناس تلویزیونی بازی‌های لیگ برتر شده، از رفتار ژابی آلونسو در سال 2008 انتقاد کرد. زمانی که او از بازی برای لیورپول خودداری کرده بود تا مجوز انتقالش به آرسنال صادر شود.

روی کین به دلیلی مشابه از استیون جرارد هم انتقاد کرد که در سال‌های 2004 و 2005 تلاش کرد لیورپول را به مقصد چلسی ترک کند.

روی کین در پادکست "Stick to Football" گفت که سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد اجازه چنین رفتاری را به ژابی آلونسو و جرارد نمی‌داد.

2071143

کین گفت: «گاهی اوقات یک بازیکن می‌خواهد یک باشگاه را ترک کند. اما وقتی آنها از بازی کردن امتناع می‌کنند، تعجب می‌کنم که هم‌تیمی‌هایشان به آنها اعتراض نمی‌کنند. ما در یونایتد چنین چیزی را تحمل نمی‌کردیم. برای یک مربی ناامیدکننده است که ببیند بازیکنی کاری را که باید را انجام نمی‌دهد. سر الکس قطعا بازیکنی مثل ژابی را از تیم بیرون می‌کرد.»

اخیرا رافا بنیتس (مربی وقت لیورپول) فاش کرد که ژابی آلونسو، نمی‌خواست برابر استاندار لیژ در مقدماتی لیگ قهرمانان به میدان برود: «ما نیاز به فروش بازیکن داشتیم و ژابی توافقی با با یک باشگاه دیگر داشت. به همین دلیل او نمی‌خواست برای ما بازی کند.»

در نهایت هافبک اسپانیایی بازی کرد و لیورپول به لطف گل درک کویت در وقت اضافه با نتیجه 1-0 پیروز شد. با این حال انتقال ژابی آلونسو از لیورپول به آرسنال نهایی نشد و  او در سال 2009 به رئال مادرید پیوست.
ژابی آلونسو 210 بازی برای لیورپول انجام داد و با قرمزها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا (2005) شد. او 18 گل نیز به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها