کد خبر : 2063912 | 01 شهریور 1403 ساعت 12:03 | 35.8K بازدید | 34 دیدگاه

جلسه محرمانه پپ و گوندوگان در رستوران (عکس)

ایلکای گوندوگان پس از بازگشت به انگلیس بلافاصله یک جلسه خصوصی را با پپ گواردیولا برگزار کرد.

جلسه محرمانه پپ و گوندوگان در رستوران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان روزهای درخشان و به یاد ماندنی زیادی را در شهر منچستر و در ترکیب سیتی سپری کرد و موفق شد با این تیم به افتخارات زیادی از جمله قهرمانی‌های متعدد در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و همچنین بالا بردن جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند.

اما رؤیای پیوستن به بارسلونا و پوشیدن پیراهن این تیم از بچگی در سر این ستاره آلمانی بود و او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و با پایان مهلت قراردادش با سیتی تصمیم گرفت که این باشگاه را ترک کند و راهی اسپانیا شود تا این رؤیای قدیمی را به واقعیت تبدیل کرده باشد.

با این حال شرایط مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و او تنها یک فصل در بارسا دوام آورد و حالا بار دیگر آماده بازگشت به سیتی است و احتمالا قراردادش امروز به صورت رسمی با این باشگاه به امضا خواهد رسید.

گوندوگان روز گذشته اسپانیا را ترک کرد و راهی منچستر شد و بلافاصله پس از فرود در فرودگاه این شهر تصمیم گرفت که دیداری با گواردیولا در یک رستوران معروف به نام TAST داشته باشد. این دیدار نزدیک به یک ساعت طول کشید و گفته می‌شود که این دو نفر درباره شرایطی که این بازیکن پشت سر گذاشت و انتظاراتی که در فصل آینده از او در ترکیب سیتی می‌رود صحبت کردند. گواردیولا یکی از اولین کسانی بود که از بازگشت این بازیکن به تیمش استقبال کرد.

2071134
2071135

دیدگاه‌ها