کد خبر : 2063911 | 01 شهریور 1403 ساعت 11:59 | 67.5K بازدید | 154 دیدگاه

شعار علیه رئال در معارفه تازه‌واردها

حیرت خولین آلوارز: هر کی نپره، رئالیه!

دیشب معارفه باشکوه چهار خرید تازه اتلتیکو مادرید در متروپولیتانو با کنایه به دشمن همسایه، رئال مادرید، همراه بود.

حیرت خولین آلوارز: هر کی نپره، رئالیه!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در متروپولیتانو جشنی 30 هزار نفری برای معارفه خریدهای جدید تیم فوتبال مردان و زنان اتلتیکو برپا شد. معارفه‌ای جالب و با اجرای موسیقی و نورپردازی فوق العاده در ورزشگاه که حاضران را به وجد آورد. بعد از معرفی بازیکنان جدید تیم فوتبال زنان نوبت به معرفی چهار تازه وارد تیم فوتبال مردان اتلتیکو رسید. سفید و سرخ‌های مادریدی امسال خریدهای پر سر و صدایی داشته‌اند و به نظر می‌رسد شانه به شانه رئال و بارسا رقابت خواهند کرد.

لو نورمان و سورلوث اولین نفرات بودند که توسط مجری مراسم معرفی شدند و سپس نوبت به کانر گلگر رسید. بازیکن انگلیسی که دیروز از چلسی به اتلتیکو ملحق شد. ستاره اصلی مراسم ولی خولین آلوارز بود که انتقال 90 میلیون یورویی او از سیتی فعلا گران‌ترین انتقال تابستانی لالیگا بوده است.

2071129

وقتی همه، بازیکنان زن و مرد، در مرکز زمین کنار هم بودند، هواداران حاضر در ورزشگاه درخواست ویژه‌ای از آنها داشتند و تا سه بار فریاد زدند: «هر کی نپره، رئالیه!».

دوربین‌ها بلافاصله روی خولین زوم کردند و ستاره آرژانتینی با بهت و خنده به شعارها واکنش نشان داد. وقتی خریدهای جدید شروع به بالا و پایین پریدن کردند، خولین نیز چاره‌ای نداشت جز اینکه با آنها همراه شود. لازم به ذکر است که خولین یک دهه پیش در آکادمی فوتبال رئال حاضر شده بود ولی به خاطر یک‌سری مشکلات به آرژانتین برگشت و به ریورپلاته ملحق شد.

2071131

دیدگاه‌ها