کد خبر : 2063910 | 01 شهریور 1403 ساعت 11:58 | 29.8K بازدید | 36 دیدگاه

راه فرار: ستاره بارسا مجبور است تمدید کند

کلمنت لنگله برای جدایی از بارسلونا و پیوستن به اتلتیکو مادرید چاره دیگری جز امضای قرارداد جدید ندارد.

راه فرار: ستاره بارسا مجبور است تمدید کند

به گزارش "ورزش سه"، لنگله در چند فصل اخیر زمان زیادی را در بارسلونا سپری نکرده و دو انتقال قرضی به تاتنهام و استون ویلا باعث شده است که این بازیکن به یکی از گزینه‌های جدی این باشگاه برای فروش در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال تبدیل شود و بسیاری منتظر جدایی او باشند.

این مدافع فرانسوی که در سال ۲۰۱۸ به بارسلونا پیوست از چند هفته قبل  تمرینات پیش فصل این تیم حضور داشت، اما مذاکرات با سایر باشگاه‌ها برای جدایی از بارسا را آغاز کرده بود و رسانه‌های اسپانیایی از توافق او با اتلتیکو مادرید برای حضور در پایتخت اسپانیا و بازی تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه خبر داده بودند.

اما روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که این بازیکن در طول چند ماه گذشته از تمدید قرارداد با بارسلونا خودداری کرده بود و دوست داشت که پس از پایان مهلت قرارداد فعلی بتواند به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان از این باشگاه جدا شود و این موضوع باعث شده بود که بارسا نتواند دستمزد او را در طی چند سال تقسیم کند و شرایط از نظر سقف پرداخت دستمزد برای آنها دشوار شده بود.

اما حالا لنگله برای پیوستن به اتلتیکو مادرید به عنوان بازیکن قرضی چاره دیگری جز امضای قرارداد جدید با بارسا نخواهد داشت و انتظار می‌رود که این اتفاق به‌زودی رخ دهد تا مدیران بارسا هم به خواسته‌شان رسیده باشند.

دیدگاه‌ها