کد خبر : 2063909 | 01 شهریور 1403 ساعت 11:52 | 24.8K بازدید | 26 دیدگاه

رونمایی از پیراهن سوم میلان: ساده و جذاب (عکس)

میلان بالاخره از پیراهن سومش برای فصل جدید رقابت‌های سری آ ایتالیا رونمایی کرد.

رونمایی از پیراهن سوم میلان: ساده و جذاب (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید رقابت‌های سری آ ایتالیا از چند روز قبل آغاز شده و میلان در اولین دیدارش در این مسابقات نتوانست برابر تورینو به پیروزی برسد و با تساوی ۲-۲ با دو گل دیرهنگام برابر این تیم متوقف شد تا شروع خوبی تحت هدایت فونسکا به عنوان سرمربی جدید این تیم نداشته باشد.

با این حال، هواداران میلان امیدوار هستند که این تیم پس از جدایی استفانو پیولی بتواند با برنامه جدید و سرزندگی بیشتر در این فصل به میدان برود و آماده هستند تا مثل همیشه از تیم محبوب‌شان حمایت کنند. باشگاه میلان هم دقایقی قبل با انتشار تصاویری از پیراهن سومش برای فصل جدید رونمایی کرد.

2071126

این پیراهن که با همکاری پوما طراحی شده، به رنگ طوسی تیره و با سر آستین و یقه‌هایی به رنگ سبزی متفاوت است و در عین سادگی بسیار جذاب به نظر می‌رسد و هواداران این تیم هم در شبکه‌های اجتماعی از آن استقبال بسیاری کرده‌اند. میلان امیدوار است که این پیراهن فروش خوبی داشته باشد.

این باشگاه در سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفت همکاری‌اش با آدیداس را به عنوان حامی مالی و تهیه کننده البسه این باشگاه قطع کند و قراردادی را با پوما به امضا رساند و از آن سال به بعد این شرکت طراحی پیراهن‌های این تیم را برعهده داشته است.

2071127

دیدگاه‌ها