کد خبر : 2063907 | 01 شهریور 1403 ساعت 11:29 | 23.9K بازدید | 28 دیدگاه

هشدار به ستاره یونایتد: اینجا باید گل بزنی

دیمیتار برباتوف به راسموس هویلوند هشدار داد که باید آمار گلزنی‌اش را در منچستریونایتد بهبود ببخشد.

هشدار به ستاره یونایتد: اینجا باید گل بزنی

به گزارش "ورزش سه"، هویلوند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و با قراردادی گران قیمت و ارزش ۷۵ میلیون یورو از آتالانتا جدا شد و به منچستریونایتد پیوست و امیدوار بود که بتواند خیلی زود به یکی از بازیکنان درخشان و کلیدی در خط حمله این تیم تبدیل شود.

اما این بازیکن در فصل اول حضورش در جمع شیاطین سرخ روزهای سختی را سپری کرد، هرچند شرایط در مقطع پایانی فصل کمی برای او بهتر شد و فشارها کاهش یافت اما به نظر می‌رسد که انتظارات از این بازیکن همچنان بالاست و بسیاری منتظر تماشای درخشش او در خط حمله این تیم هستند.

2025658

برباتوف در گفتگویی که با Futbin داشت در این باره اظهار داشت: «آمار گلزنی هویلوند باید بهبود پیدا کند. میانگین گل زده این بازیکن باید بالا بیاید. او باید عملکرد بهتری داشته باشد و من فکر می‌کنم که توانایی ارائه یک نمایش بهتر در ترکیب منچستریونایتد در فصل جدید را دارد.

او توانایی ارائه عملکرد بهتر را دارد اما همه چیز بستگی به سطح تمرکزش دارد. حفظ تمرکز در بالاترین سطح ممکن در طول تمامی مسابقات باید هدف او باشد، چون فرصت‌های خوبی را برای گلزنی به دست می‌آورد اما نمی‌تواند از آنها استفاده کند و راه دیگری جز بهبود تمرکزش برای تغییر این وضعیت نخواهد داشت.»

دیدگاه‌ها