کد خبر : 2063904 | 01 شهریور 1403 ساعت 10:38 | 24.3K بازدید | 27 دیدگاه

به‌دنبال مهاجم جدید: رم از دیبالا ناامید شد

مدیران رم دیگر امیدی به ادامه حضور پائولو دیبالا در این تیم ندارند و به دنبال پیدا کردن جانشینی برای او هستند.

به‌دنبال مهاجم جدید: رم از دیبالا ناامید شد

به گزارش "ورزش سه"، دیبالا پس از جدایی از یوونتوس به عنوان بازیکن آزاد با پیشنهادهای زیادی روبرو شده بود، اما در نهایت تصمیم گرفت که به رم ملحق شود و توانست دو سال درخشان را در این تیم پشت سر بگذارد و نمایش خوبی که داشت باعث شد که خیلی زود به بازیکن محبوب هواداران تبدیل شود.

در چند هفته اخیر شایعات زیادی درباره احتمال جدایی این ستاره آرژانتینی از رم مطرح شده بود. او از چند باشگاه اروپایی پیشنهادهایی داشت اما به نظر می‌رسد که پیشنهاد قابل توجه ارائه شده از سوی باشگاه القادسیه توانسته است توجه او را جلب کند و این بازیکن در تصمیمی غیرمنتظره در آستانه حضور در لیگ عربستان است.

منابع نزدیک به این بازیکن در روزهای اخیر از توافق او با مدیران این باشگاه عربستانی برای امضای قرارداد سه ساله با دستمزد ۷۵ میلیون یورویی خبر داده بودند و ظاهرا مدیران رم هم به این نتیجه و باور رسیده‌اند که این بازیکن دیگر تمایلی برای ادامه حضور در این تیم در فصل جدید نخواهد داشت.

رسانه‌های ایتالیایی خبر داده‌اند که جستجوی رم برای پیدا کردن جانشین دیبالا آغاز شده و آنها چند بازیکن از جمله جرمی بوگا از نیس را زیر نظر دارند و امیدوار هستند که بتوانند هرچه زودتر برای جذب آنها به توافق نهایی برسند تا کار دانیله ده‌روسی در ادامه مسیر دشوار نشود.

دیدگاه‌ها